Ik HAAT dit middeleeuwse land!

ik betaal me ook helemaal scheel aan de KPN....maar deze week gaan we kabel aanleggen in huis jippie!!! :)
 
Ken het probleem met de telefoonlijn , het is zo traag dat je eerst koffie kan gaan zetten voor die eindelijk een site te pakken heeft.Als je al verbinding krijgt.Maar ik neem aan dat je wel kabel hebt , kun je niet beter ff nagaan welke providers er bij jou wat aanbieden?Zit nu via wanadoo op de kabel , kan de hele dag op M-F zijn *D
 
ik heb dezelfde shit

ook geen mogelijkheid tot kabel (woon buiten de bebouwde kom)
schotel is ook geen optie aangezien je voor de upload nog steeds lokaal moet inbellen bij een provider (www.bysky.nl)
 
Maarreh, ze kunnen de boom in met hun 1 uur per dag, ik internet als ik wil en ik ga net zolang door tot ik de laatste waarschuwing krijg. :j

Ik heb getekend voor onbeperkt internet en daar betaal ik ook voor.
Gelukkig (of jammer) ben ik niet de enige in Nederland met dit probleem...

Als je tekend voor onbeperkt internetten dan mag je dat toch ook? Ander stuur je je klacht naar Kassa en de consumentenbond ofzo :)
 
Ik hoor hier dat iedereen zich scheel betaalt aan KPN. Bedoelen jullie hier je telefoontikken mee?
Dat is 's avonds toch maar iets van 2 cent per minuut. Dat is 1,20(gulden) per uur. Daar wordt je toch niet echt arm van?
 
Ik hoor hier dat iedereen zich scheel betaalt aan KPN. Bedoelen jullie hier je telefoontikken mee?
Dat is 's avonds toch maar iets van 2 cent per minuut. Dat is 1,20(gulden) per uur. Daar wordt je toch niet echt arm van?

Ja, maar er zijn ook mensen die om 19.00 uur gaan zitten en er pas om 24.00 uur weer achter weg komen. En dat 7 dagen in de week + wat er in het weekend overdag nog geinternet word. Dat gaat wel in de papieren lopen.
 
Jah inderdaad, ik trek me er iig nix van aan. :j

Ga gewoon door zoals nu, ik vind echt niet dat ik excessief gebruik maak van hun dienst, dus dat wordt afwachten tot de eerste waarschuwing denk ik...

Nou ja, we zien wel hoe streng ze vanaf nu zijn. Ik wil desnoods ook nog wel meer betalen dan die 30 euro, maar 1 uurtje per dag is bizar weinig.

Maar goed, het zal hopelijk wel loslopen. :)
 
Ik hoor hier dat iedereen zich scheel betaalt aan KPN. Bedoelen jullie hier je telefoontikken mee?
Dat is 's avonds toch maar iets van 2 cent per minuut. Dat is 1,20(gulden) per uur. Daar wordt je toch niet echt arm van?

Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet zo heel veel, maar als je soms ook overdag even gaat surfen + 's avonds en ik het weekend, dan loopt het aardig op!! En voor dat geld schiet het nog niet op ook nog niet!! :(
 
Je hebt toch ook flatrate isdn (vaste kosten in de maand, geloof zo'n 50 euro, voor onbeperkt internet over isdn (64k).

is dat geen optie voor alle dorpelingen :? ;)
 
Je hebt toch ook flatrate isdn (vaste kosten in de maand, geloof zo'n 50 euro, voor onbeperkt internet over isdn (64k).

is dat geen optie voor alle dorpelingen :? ;)

mag jij mij vertellen bij welke provider dan ...

wanadoo heeft het niet meer en de meeste andere providers die dit aanbod hadden zijn of failliet of gestopt met aanbieden van deze service
 
Tja, dan is Chello toch wel handig, maar die gaan grootverbruikers ook aanpakken. Tot die tijd gaat het hier lekker snel!
Ja, 5 gig in de maand datalimiet... kom op zeg, in mijn eerste maand met Chello pompte ik al 20 tot 30 gig binnen. 5 gig is gewoon veel te weinig voor een beetje muziek- en filmliefhebber ;)
 
Ik hoor hier dat iedereen zich scheel betaalt aan KPN. Bedoelen jullie hier je telefoontikken mee?
Dat is 's avonds toch maar iets van 2 cent per minuut. Dat is 1,20(gulden) per uur. Daar wordt je toch niet echt arm van?

Nou 4 à 500 Euro is makkelijk te halen!!! per twee maanden, is toch een behoorlijk bedrag?
 
Zit bij Wanadoo hometime. Toen ik me aanmelde was het flatfree internetten in de daluren voor zo'n 30 Euro in de maand. Werkte perfect, geen grote klachten.

Tot: Kreeg ik een paar weken geleden een brief toegestuurd dat door een kleine groep grootgebruikers het flatfree vanaf eind maart terugging naar 80 uren in de maand. De verbinding is nu oppeens klote, het is traag geworden, en soms heb ik verbinding, maar gebeurt er niks.
 
:} thanxs :}

net ff gebeld met die gasten
@Homework abbonement mag 70 uur per maand mee internetten voor 44 euro (moet nog ff checken wat het kost als je boven de 70 uur komt)

wanadoo bied tegenwoordig niet meer dit soort abbonementen aan voor isdn

YW.. :)
 
:} thanxs :}

net ff gebeld met die gasten
@Homework abbonement mag 70 uur per maand mee internetten voor 44 euro (moet nog ff checken wat het kost als je boven de 70 uur komt)

wanadoo bied tegenwoordig niet meer dit soort abbonementen aan voor isdn
Tja, 70 uurtjes voor 44 euro, is wat beter dan Friaco (aka Fiasco) maar het blijft behelpen, ook 70 uurtjes is veel te weinig per maand...
 
Uiteindelijk draait het om geld. De thuismarkt in er een met een erg lage return on investment, waarbij de relatief hoge kosten per aansluiting ook al niet meehelpen. De redenen dat sommige gaten het wel hebben kan divers zijn. Gemeente subsidie, gunstige infrastructurele ligging, de mazzel van een gunstig investeringsklimaat...

Zelf heb ik mazzel, hier in Maarssen hebben we sinds augustus 2000 Casema basic (traag, m'n 28.8 is vaak sneller, maar geen tikken), en sinds een maand ADSL.

Hoe landelijker je woont, hoe lager de kans wordt. Elluk voordeel hep se nadeel...

Overigens zijn er ook in de VS grote gebieden (formaat nl+) waar breedband schaars c.q. niet te krijgen is...
 
Ik heb ook al hetzelfde probleem, alleen ISDN :(

En dat Fiasco zat ik ook op te azen, maar is dus ook niks.

Nou, dan maar in Ede gaan wonen, bij m'n werk. zowel Chello als ADSL....
 
Mag ik even heeeeeel gemeen doen.
Ik heb een kabel aansluiting voor......
jawel 10 euro per maand :}

sorry, sorry allemaal :9

is erg gemeen

Hallo. Heel Zeeland e.o. kan hier internetten voor €10,= per maand.(256Kb Basis 100 MB/maand)
Zelf abo genomen van €30,=/maand (is dan 512kB en 500MB/maand)
Valt nog mee vergeleken met wat ik hier allemaal lees.
 
Er is nieuws :) :)

Aan al onze ongeruste ThuisNet-abonnees,

Het verzoek van FRIACO om fair use policy op ThuisNet toe te passen heeft bij een aantal ThuisNet abonnees wat vragen opgeroepen, die wij hierbij graag willen beantwoorden.

In onze e-mail van 12 maart jl is de zinsnede 'Probeer gemiddeld niet meer dan ruim een uur per dag internet op te gaan' enigszins door een aantal Friaco - klanten onjuist geïnterpreteerd. Wij hebben hiermee geen maximum gesteld aan het gebruik.

FRIACO zal excessief gebruik van ThuisNet moeten indammen om alle overige gebruikers te beschermen. Er zijn ThuisNetters die dagelijks meer dan 100 keer inbellen of per week langer dan 5.000 minuten op Internet zitten. Daarmee blokkeren zij een redelijke toegang voor overige ThuisNetters. Daar zullen we wat aan moeten doen. Laat dus niet onnodig Uw Internetverbinding open staan en stel het inbellen ook in alle redelijkheid in. FRIACO blijft dringend behoefte houden aan ZakenNetters om de verhouding tussen beide gebruikersgroepen in balans te brengen.

Wij zijn dan ook van mening dat de dienst ter beschikking wordt gesteld als ThuisNet en niet op een dusdanige manier
(mis)gebruikt wordt ten koste van de gewone klant die voor een vast bedrag het Internet op wil.

het FRIACO team

Ik ben weer blij. :)
Ik zit niet bij dat kleine groepje heavy users dus ik kan mooi zo doorgaan zoals nu, gelukkig maar. Maar goed, ik heb eerder zulke flatrate providers gehad en die gingen vroeg of laat allemaal op de fles (Superweb, QuickOnline), ik hoop dat dit een langer leven beschoren is, ik heb eerlijk gezegd m'n twijfels omdat het vast niet erg winstgevend is.

Maar voorlopig kunnen we weer even vooruit. :}
 
Ik heb gelukkig kabel :)
Alleen ik he cHELLo en das minder :(
Minimaal 1 keer in de week ligt de kabel er wel ff een paar uurtjes uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan