Ik HAAT dit middeleeuwse land!

Ik zag gisteren een advertentie waarin modems
te koop aangeboden werden...dacht nog bij
mezelf "Welke idioot heeft er nu nog geen kabel"

Ik dacht dat limburg altijd achtergebleven gebied
was, maar we zitten hier toch al een behoorlijke
tijd vrolijk aan de kabel.. :)
 
En ik al bang zijn dat wij de laatsten in Nederland waren die nog via postduiven werkten.

Wij horen al 1,5 jaar dat we "binnenkort" op de kabel kunnen. Zit nu toch al vanaf 94 op het net, toen de meeste stadse er zelfs nog niet opzaten.
:( :( :( :(
 
En ik al bang zijn dat wij de laatsten in Nederland waren die nog via postduiven werkten.

Wij horen al 1,5 jaar dat we "binnenkort" op de kabel kunnen. Zit nu toch al vanaf 94 op het net, toen de meeste stadse er zelfs nog niet opzaten.
:( :( :( :(
Sja, in 1999 belde ik met de kabelmaatschappij wanneer ik kabel zou krijgen. Zeker voor het eind van het jaar meneer! Right... :z

Nou ja, voorlopig zijn jullie nog niet verlost van me. })
 
Ik zag gisteren een advertentie waarin modems
te koop aangeboden werden...dacht nog bij
mezelf "Welke idioot heeft er nu nog geen kabel"
Ging het misschien over kabelmodems? :+

Er is trouwens echt een handeltje in die dingen. Normaal gesproken heb je daar helemaal niks aan, omdat bij de kabelmaatschappij voor jouw modempje een IP adres moet worden uitgetrokken, maar daar zijn bijbeunende kabelmonteurs weer handig voor. Die jongens willen ook wat extra's verdienen!! :)
 
Ik zit hier ook buiten de bebouwde kom, dus kabel zal hier wel nooit komen.
Ik heb nu mijn hoop gevestigd op Internet via het stopkontakt, schijnen ze in Arnhem een proef mee te doen.
 
#$@%$#^%#%# GVD $@#$#$#@$ K#T $@#$@$@#$#@
mail gehad van e-rate .. lees en huiver...

Bedankt voor uw e-mail betreffende e-rate ISDN.

Helaas zijn de pakketten @homework en Always On niet meer leverbaar. We hebben hiertoe besloten omdat we de betrouwbaarheid van deze pakketten niet langer kunnen garanderen. Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk met een alternatief te komen voor deze vervallen pakketten. De pakketten Professional en Max speed blijven wel gewoon leverbaar evenals ADSL.

;( ;( ;( ;( ;( lijkt wel of ze allemaal genoeg hebben van de particuliere markt

:j :j :j :j
 
$#@@#$@#$#@ HET WORD NOG K@UTTIGER !@!#!@#!#@#!@

ik denk laat ik dan maar abb. bij FRIACO nemen

!!!! K@T K@T K@T K@T K@T K@T K@T K@T!!!!!

Om de kwaliteit van onze FRIACO diensten aan bestaande gebruikers te kunnen blijven garanderen, zijn wij helaas genoodzaakt PER 01-03-2002 tot nader order geen nieuwe ThuisNet-abonnees aan te sluiten.

MiniNet, ZakenNet en VolNet blijven uiteraard wel beschikbaar.

FRIACO heeft wel dringend behoefte aan ZakenNet gebruikers ! Wijs bijvoorbeeld uw werkgever op de voordelen van ZakenNet of VolNet.

Op het moment dat ThuisNet weer beschikbaar is, zullen wij dit op deze site bekend maken. E-mails of Support cases met de vraag wanneer ThuisNet weer beschikbaar komt, kunnen wij helaas niet beantwoorden.

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

iemand nog een idee welke provider flatfee isdn heeft ???
 
Ga naar de kantoren van FRIASCO of whatever gijzel daar wat mensen en hang wat affiches op de ramen
tip1: neem het juiste gebouw
tip2: het was erg leuk je gekend te hebben })
 
Heb chello iets van 1024 dowm geloof 128 up en FAIR USE POLICY

nog niks gehoord en m'n schijf staat nog niet vol })
 
De Nederlandse overheid is voorlopig niet van plan om zelf de aanleg van breedbandaansluitingen ter hand te nemen, zo lieten enkele Tweede-Kamerleden blijken in een discussie op The InterNetworking Event, dat momenteel wordt gehouden in de RAI in Amsterdam. Volgens de kamerleden is het niet nodig dat de overheid zelf aansluitingen gaat verzorgen, omdat dat de taak van de markt is. Wel gingen er stemmen op om in plattelandsgebieden de aanleg te bevorderen door het verstrekken van subsidies. Het CDA en GroenLinks zijn van mening dat breedbandaansluitingen standaard moeten worden aangelegd in nieuwbouwwijken. De kamerleden vinden initiatieven van lokale overheden, zoals in Groningen en in Rotterdam om breedband te verzorgen geen goede ontwikkeling, dit zou nationaal geregeld moeten worden.

Geeft dit weer een beetje hoop?
 
De Nederlandse overheid is voorlopig niet van plan om zelf de aanleg van breedbandaansluitingen ter hand te nemen, zo lieten enkele Tweede-Kamerleden blijken in een discussie op The InterNetworking Event, dat momenteel wordt gehouden in de RAI in Amsterdam. Volgens de kamerleden is het niet nodig dat de overheid zelf aansluitingen gaat verzorgen, omdat dat de taak van de markt is. Wel gingen er stemmen op om in plattelandsgebieden de aanleg te bevorderen door het verstrekken van subsidies. Het CDA en GroenLinks zijn van mening dat breedbandaansluitingen standaard moeten worden aangelegd in nieuwbouwwijken. De kamerleden vinden initiatieven van lokale overheden, zoals in Groningen en in Rotterdam om breedband te verzorgen geen goede ontwikkeling, dit zou nationaal geregeld moeten worden.

Geeft dit weer een beetje hoop?
Nou en of. In 2048 hoop ik m'n kabelaansluiting, gesponsored en wel door de overheid te kunnen verwelkomen... :z
 
Domme uitspraken kan je altijd verwachten maar van een "leerkracht" had ik wel iets anders verwacht. Zeker ook nog nooit verder geweest dan je eigen straathoek. :r

Ik woon zelf vlak bij "mossel land", mijn excuses, maar er is gewoon geen reet te beleven daar...

Tenzij de zon natuurlijk schijnt, dan gaan we met zijn allen naar dishoek :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan