Ik haat motormuizen!

berichtje van de moraalridder himself

Na mijn werk omstreeks 23.20uur rij ik richting huiswaarts. Ik nader verkeerskruising met drie kleurig verkeerslichten (volkmond stoplichten) en zie niemand (dacht ik op dat moment), rij vervolgens door rood (jaja..), want ik wil nu ff snel naar huis en ik ken het daar, lang wachten voor niets...

Negeer vervolgens numero twee verkeerslicht, numero drie en toemaar...numero 4....rij lekker door, hoor ik kort daarna (taa-toet-taat-toet), kijk ik mijn spiegels (damn..een motormuis op een transalp met de blauwe lichtjes aan).

Lang verhaal in te korten.

Papieren overleggen, ff gewezen op het feit van het negeren van de 4 verkeerslichten, snelheid maar omdat het op dat tijdstip daar ontzettend rustig was en hij ook niet altijd netjes rijd, geen ticket gekregen.

Zo kan het dus ook. (ik blij, want het zou VET terecht zijn als ik op zijn minst een overtreding had moeten dokken) :Y :W
 
berichtje van de moraalridder himself

Na mijn werk omstreeks 23.20uur rij ik richting huiswaarts. Ik nader verkeerskruising met drie kleurig verkeerslichten (volkmond stoplichten) en zie niemand (dacht ik op dat moment), rij vervolgens door rood (jaja..), want ik wil nu ff snel naar huis en ik ken het daar, lang wachten voor niets...

Negeer vervolgens numero twee verkeerslicht, numero drie en toemaar...numero 4....rij lekker door, hoor ik kort daarna (taa-toet-taat-toet), kijk ik mijn spiegels (damn..een motormuis op een transalp met de blauwe lichtjes aan).

Lang verhaal in te korten.


Papieren overleggen, ff gewezen op het feit van het negeren van de 4 verkeerslichten, snelheid maar omdat het op dat tijdstip daar ontzettend rustig was en hij ook niet altijd netjes rijd, geen ticket gekregen.

Zo kan het dus ook. (ik blij, want het zou VET terecht zijn als ik op zijn minst een overtreding had moeten dokken) :Y :W


Niet zo zeuren hoor, if you can't blabla...game..bla O-)



:+
 
man wat leer ik hier in korte tijd veel nieuwe scheldwoorden . *D maar het is toch zo dat diegeene die zijn kont verbrand op de blaaren moet zitten. :Y is wel lachen als je dit topic leest :9 :9
 
170 €uries... sjonge jonge. Gewoon betalen. Je weet dat je veel te hard reed (dus weet je de risico`s ook)

Die agent beoordeelt de boel zoals ie dat moet en daar kan je weinig aan doen. Dus hij weet dat ie je met die 170 euries mazzelen moet... dus wees lekker blij dat je maar 170 euries moet betalen.
Maar proberen kan natuurlijk altijd....


Las vd week dat er bij mij in de buurt (zwitserland dus) iemand was geflitst met 138 km/h waar je 80 mag, dus 58 km te snel (wat ik ook wel eens met mijn bike rij natuurlijk)
Die gozert moet 15.000 CHF betalen! (10.000 euro). Dus niet zo klagen in NL, en lekker die 170 betalen.

Kan je daarna weer lekker verder het spelletje spelen «ik rij te hard, maar wil niet gepakt worden». Als je dat spel niet leuk vind, rij je toch weer lekker de max. snelheid...
 
Foei...die politie van tegenwoordig,
laten ze zomaar een levensgevaarlijk verkeerscrimineel gaan... :o :o :o


Welke dan ook nog gaat lopen zeuren datiegenaaitis...

diepe zucht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan