Ik hoor er ook bij #51219

Wat een klap zeg! Geluk gehad... Stond je licht aan vraag ik me af?
Yep..stond aan zoals gewoonlijk, ik zet em nooit uit.
De lamp heeft et trouwens op een of andere manier gewoon overleefd en brandde nog na de botsing is mij verteld
 
Laatst bewerkt:
Wat een klap! :o

Je hoeft echt geen motor met een luidere uitlaat te kopen trouwens, want horen doen ze je ook niet, zelfs met een luide uitlaat. [me="Boos B"]spreekt uit ervaring.[/me]
 
[manoeuvre modus aan]
"Jij hebt te snel gereden waarschijnlijk" volgens de uitleg van de koekblikker
[/manoeuvre modus uit]

Gelukkig heb jij er geen al te erge lichamelijke schade aan overgehouden.
 
[manoeuvre modus aan]
"Jij hebt te snel gereden waarschijnlijk" volgens de uitleg van de koekblikker
[/manoeuvre modus uit]

Gelukkig heb jij er geen al te erge lichamelijke schade aan overgehouden.

naar mijn weten reed hij niet te hard.. zeker dat punt niet..
zoiezo kuDt, maar hij vertelde dat de zon in de ogen van de bestuurder scheen ofzo.. en het kwaliteitslampje van de GS totaal over het hoofd heeft gezien...
terwijl het een goed overzichtelijke weg is.. alleen de zijweg vind ik wat verradelijk.. maar die het er niks mee te maken dit keer.. -O-
 
Balen zeg.. Gelukkig geen ernstige lichamelijke schade.
Is dit toevallig op een vrijdagmiddag/avond gebeurd? (edit: misschien bedoel ik woensdag, weet het niet zeker) Ik reed namelijk vanuit de kant van Lochem naar Vorden en het laatste kruispunt voordat ik de Ruurloseweg op zou rijden was de weg afgezet; Politiebusje met een agent erbij. Ik dacht dat het een controle was, dus ik stopte bij die agent. Hij zei alleen maar dat ik om moest rijden omdat er een motor-ongeluk was gebeurd. (Ik was dus gelukkig niet geflitst of zo.. :] )
Was het vlak voor Vorden gebeurd? Daar waar de Wildenborchseweg op de Ruurlose weg uitkomt?
Succes met afhandeling in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
Balen zeg.. Gelukkig geen ernstige lichamelijke schade.
Is dit toevallig op een vrijdagmiddag/avond gebeurd? (edit: misschien bedoel ik woensdag, weet het niet zeker) Ik reed namelijk vanuit de kant van Lochem naar Vorden en het laatste kruispunt voordat ik de Ruurloseweg op zou rijden was de weg afgezet; Politiebusje met een agent erbij. Ik dacht dat het een controle was, dus ik stopte bij die agent. Hij zei alleen maar dat ik om moest rijden omdat er een motor-ongeluk was gebeurd. (Ik was dus gelukkig niet geflitst of zo.. :] )
Was het vlak voor Vorden gebeurd? Daar waar de Wildenborchseweg op de Ruurlose weg uitkomt?
Succes met afhandeling in ieder geval!

yep.. goed opgelet, daar was het..
 
tering, wat een mazzel heb je gehad dat je dat overleefd hebt.

trouwens wel cool, met een gs500 een auto total loss rijden :+
 
Godverdee, gister las ik er al eentje, nu weer eentje.

Sterkte joh.... kut met peren dit.

Idioot met zijn "ik zag je niet" Moet je je OGEN open doen!

Succes en ik hoop dat je zelf weinig blijk te mankeren.
 
@Squishy

Wat een verhaal zeg. Je mag echt van geluk spreken dat je bijna niets hebt.

Succes met de afwikkeling.
 
Zo even update-tje.. de verzekering was -ondanks dat het erg lang duurde- erg makkelijk :) .

De schade-expert belde me op en vroeg hoeveel de GS naar mijn mening waard was.
Na veel horrorverhalen van mensen die maar de helft van de marktwaarde terug kregen zei ik voorzichtig dat ik em wel voor 800-1200 euro op marktplaats had kunnen verkopen.. toen hij gelijk €1000 bood heb ik maar snel ja gezegd! :Y

Dat ze zo makkelijk deden komt waarschijnlijk door het feit dat mijn schade in het niets valt met de gewoonlijke mercedes C AMG's die ze moeten vergoeden.

Voor mn helm/laarzen/broek krijg ik €350, en ik mag mn broek/laarzen houden.
Ook mag ik een nieuwe (gelijkwaardige) laptop uitzoeken (deze had ik mee op de motor en die is nu kapot). Daarnaast werd er iets gezegd over smartengeld. Hier heb ik nog niks van gehoord.

Immaterieel gaat et ook wel prima.. van mn rug heb ik nogsteeds last en ook mn enkel doet nog wel eens moeilijk..maar ik mag niet klagen.

:W
 
Laatst bewerkt:
Zo even update-tje.. de verzekering was -ondanks dat het erg lang duurde- erg makkelijk :) .

De schade-expert belde me op en vroeg hoeveel de GS naar mijn mening waard was.
Na veel horrorverhalen van mensen die maar de helft van de marktwaarde terug kregen zei ik voorzichtig dat ik em wel voor 800-1200 euro op marktplaats had kunnen verkopen.. toen hij gelijk €1000 bood heb ik maar snel ja gezegd! :Y

Dat ze zo makkelijk deden komt waarschijnlijk door het feit dat mijn schade in het niets valt met de gewoonlijke mercedes C AMG's die ze moeten vergoeden.

Voor mn helm/laarzen/broek krijg ik €350, en ik mag mn broek/laarzen houden.
Ook mag ik een nieuwe (gelijkwaardige) laptop uitzoeken. (deze had ik mee op de motor en die is nu kapot)

Immaterieel gaat et ook wel prima.. van mn rug heb ik nogsteeds last en ook mn enkel doet nog wel eens moeilijk..maar ik mag niet klagen.

:W
Had je de laptop in een rugtas?
Ik vraag mij altijd af hoe het zit als je valt, met een laptop in je rugtas...
 
Had je de laptop in een rugtas?
Ik vraag mij altijd af hoe het zit als je valt, met een laptop in je rugtas...
Ja, mn laptop zat in mn rugtas..
De tas was bij de botsing (gelukkig! :X ) van me af gelanceerd en lag 10 meter van mij vandaan.
Allebei de schouderbanden (van de tas) waren compleet afgescheurd.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig valt de financiele schade reuze mee!! Mag ik vragen bij welke verzekeringmaatschappij je zit? En heb je al een vervanger voor je motortje?
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig valt de financiele schade reuze mee!! Mag ik vragen bij welke verzekeringmaatschappij je zit? En heb je al een vervanger voor je motortje?
Ik zit zelf bij univé, maar die had er niks mee te maken..het ging uiteraard via zijn verzekering ;) (de europeesche).

Nog geen vervanger, de 1000 pleuro's laten nog op zich wachten..ze willen eerst het smartengeld in orde hebben.
Wel kon ik al een nieuwe laptop uitkiezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit zelf bij univé, maar die had er niks mee te maken..het ging uiteraard via zijn verzekering ;) (de europeesche).

Nog geen vervanger, de 1000 pleuro's laten nog op zich wachten..ze willen eerst het smartengeld in orde hebben.
Wel kon ik al een nieuwe laptop uitkiezen.
Je koopt er gewoon zelf 1 in een winkel, en dan stuur je het bonnetje op?
Of zoek je er 1 uit, laat je het de verzekering weten welke het geworden is en sturen zij hem naar jou op?

Geluk dat de rugtas van je is af gelanceerd...ik zou niet willen weten wat er gebeurt als dat ding on je rug blijft zitten... (of het helpt als een soort demping, kan natuurlijk ook nog :+ )
 
Bij mij heeft het een half jaar geduurt voordat ik het smartengeld had, na een aanrijding van achter in de file, in auto vd zaak.

Hoop dat je een beetje gelijkwaardige fiets terug kan kopen :)
 
Je koopt er gewoon zelf 1 in een winkel, en dan stuur je het bonnetje op?
Of zoek je er 1 uit, laat je het de verzekering weten welke het geworden is en sturen zij hem naar jou op?

Geluk dat de rugtas van je is af gelanceerd...ik zou niet willen weten wat er gebeurt als dat ding on je rug blijft zitten... (of het helpt als een soort demping, kan natuurlijk ook nog :+ )
Nee ik mocht de factuur opsturen!
:z

Bij mij heeft het een half jaar geduurt voordat ik het smartengeld had, na een aanrijding van achter in de file, in auto vd zaak.

Hoop dat je een beetje gelijkwaardige fiets terug kan kopen :)
Mag niet hopen dat het nog 4 maanden duurt..dan is et al april!
 
Terug
Bovenaan Onderaan