Ik mis het zoooo...

*zucht*
Waar blijft die heerlijke lentebries?

De geur van pas gemaaid gras?

Het geluid van mijn Laser die de lucht doorkliefd met z'n harmonieuze klanken?

De vliegenlijkjes die wellustig uiteenbarsten in een eruptie van groengele massa op de voorkant van mijn vizier?

De geweldige klanken van een schafende kneepad met titanium over het asfalt?

*zucht*
Lente, kom nou gauw.............................. ;(
 
Laatst bewerkt:
zie signature B|

en aan de cb zitten te veel niet-pekel-bestendige onderdelen
hou niet zo van poetsen :N

I stand corrected, een CB is uiteraard ook een rijdbare motor. En dat afstuderen is op zich wel een goed punt...

[me]daGanz plakt er sowieso nog een jaartje achter zijn studie aan en moet dit jaar toch maar eens zijn bachelor gaan halen :X :X :X [/me]
 
Damn, na het lezen van het stukje mis ik het nog meer :(

Als ik al zou willen rijden dan ging het nog niet, want het rijd zo lastig met 1 wiel (polijsten) nog 2 maandjes.. ;(
 
Aan de hand van dit topic en de droge weg heb ik zojuist maar eens even 12 km gereden Ik moest hem namelijk nog even voltanken :) Wat voelt dat goed zeg *O* Beestje had er ook zin in geloof ik :Y
 
Aan de hand van dit topic en de droge weg heb ik zojuist maar eens even 12 km gereden Ik moest hem namelijk nog even voltanken :) Wat voelt dat goed zeg *O* Beestje had er ook zin in geloof ik :Y

ik moet 3x met de jerrycan naar het tankstation lopen _O-
 
Ik heb vorige week mijn meisje ook weggebracht in verzekerde bewaring met spijt in mijn hart. Nog minimum 2 maand moet ik zonder kunnen en ik droom er nu al van..

Waar blijven nu die die-hard rijders die ons mietjes noemen?

MIETJE :9
 
ff voor de goeie orde, ik zit voor m'n baas in Melbourne Australie... en met 26 graden is het prima te doen...
*D

Tja, dat heb ik mogen doen..... 13 jaar lang in december "I'm dreaming of a White Christmas" terwijl je ligt te bakken op de 90 mile Beach in Victoria....
 
mijn meissie staat sinds 25 december in de warme schuur...

Gisteren net de laatste boutjes vastgedraaid en ze is weer rijklaar, alleen zit ik met een probleem.


Zo hard aan het poetsen, smeren en waxen geweest dat ik het eigenljik zonde vind om er nu mee te gaan rijden *D Hebben jullie dat ook weleens. Ze is zo mooi :Y ja heel mooi :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan