Ik mis het zoooo...

Hahahahah misschien toch maar es een pekelfietsje aanschaffen? ;)

Kou maakt me niet zoveel uit maar die vieze pekel bende..........

Inderdaad, was het maar weer voorjaar..............zucht.........
 
Het wachten is op Phreak die een foto post van z'n all-road in de sneeuw :Y :W

Maar verder ben ik helemaal mee eens met de topicstarter, zonder een borreltje op te hebben ;)
 
Ik word er triest van als ik dit lees, ik val spontaan weer in me winterdip :( ;(


Ik wil lente en wel nu!!!!!! :]
 
Het wachten is op Phreak die een foto post van z'n all-road in de sneeuw :Y :W

Maar verder ben ik helemaal mee eens met de topicstarter, zonder een borreltje op te hebben ;)

Die is al zo vaak gevraagd niet meer overal die foto's neer te zetten.....dat zal hij toch vast niet toch nog een keer doen...?? O-)
 
Wat nou, niet rijden?
Stap nog dagelijks op de motor hoor.
Goed inspuiten, jezelf goed inpakken, en gaan.

Ik zie het probleem niet.
Maar goed, dat zal wel weer aan mij liggen.

* zucht * wil je dat niet meer doen?
Dacht ik er net even niet aan........

Misschien mag ik volgende week naar een preview van nieuwe Beemer modellen :9~ :9~

De kou doet me niks, zodra de pekel weg is...... :] :]


Die beemer van jou kan er prima tegen hoor.
Tectyl en vaseline doen wonderen ;)

Ik ga volgende week misschien ook :)
 
De IJZELvreter vindt dit niet het lekkerste motorweer. Maar toch elke dag 100km!
HA ;(
 
En hoe bevalt dat, zo'n Multistrada. Ik vind het nl ook nogal een mooi masjien en ben ook een groot liefhebber van het merk.

Je kunt er mee toeren, lange ritten maken, scheuren op landweggetjes, gaat best
zo, dus bevalt prima! Veel bottom power en das lekker in het bochtenwerk. :9
:]
 
Ik ben zo ongeduldig, ik wil zo graag dat het weer komt, dat mooie moment, al is
het maar een paar seconden, alle ingredienten aanwezig dat je met volle teugen
helemaal geniet van motorrijden in z'n heerlijkste momenten. :9~

Gistermorgen was het mooi droog, rustig op de weg en de zon kwam net op. Lekker rijden en zien hoe de zon de wolken rood/oranje kleurt; ook in de winter is er genoeg te beleven. Vandaag reed ik de andere kant op, dus kon ik de opkomende zon alleen in de spiegels bewonderen.

Maar inderdaad, er gaat niets boven bermen vol bloemetjes, lammetjes in de wei en een fraai lentezonnetje *D
 
Da's nou precies wat ik niet mis. Lekker in de opkomende zon....
55 km Tilburg - Helmond met de zon vol in je gezicht, zo laag boven de snelweg dat er niet langs te kijken valt :(

Dat is meer in de herfst vind ik. Nu heb ik nauwelijks last van de zon, behalve wanneer mijn vizier een beetje halfdoorzichtig is van de weggeveegde smurrie.
 
Dat is meer in de herfst vind ik. Nu heb ik nauwelijks last van de zon, behalve wanneer mijn vizier een beetje halfdoorzichtig is van de weggeveegde smurrie.

dat rijdt indd vervelend, helemaal als je dan rustig over de duitse snelwegen aan het cruisen bent (zoals ik eergister gedaan heb). Met het vizier omhoog rijden is dan geen optie (ding waait zowiezo dicht), en met vizier omlaag zie je indd je prive-mist. Desondanks begrijp ik de gevoelens hier wel, het is toch wel frisjes...
 
vind je het gek dat er zoveel mensen zijn die in de winter zelfmoord plegen, het is te triest
je kan niet eens meer motor rijden, als mijn goedsnik kapot zou zijn zou ik het ook doen

















:+
 
aaahhhh.... ;(

nu wil ik ook weer rijden :(
Wat houd je tegen? :+ Gewoon ff goed aankleden, vooral ff voor goede laarzen en handschoenen zorgen, en knallen met die handel. (En als ik je andere topic gelezen heb zul je ook nog ff ergens iets rijdbaars vandaan moeten halen :X )
 
Wat houd je tegen? :+ Gewoon ff goed aankleden, vooral ff voor goede laarzen en handschoenen zorgen, en knallen met die handel. (En als ik je andere topic gelezen heb zul je ook nog ff ergens iets rijdbaars vandaan moeten halen :X )


zie signature B|

en aan de cb zitten te veel niet-pekel-bestendige onderdelen
hou niet zo van poetsen :N
 
Tectyleren, uitlaatbochten met kachelzwart en afgewerkte olie, stekkers, alu en chroom in de vaseline, en rijden met die hap :)


nah, winter is toch bijna voorbij en vfr weer bijna klaar...
en cathje is toch te druk met afstuderen B|

ik wacht nog wel ffies...
 
Terug
Bovenaan Onderaan