ik ook onderuit...

Christus, ook niet een klein beetje gevallen!!!! '( echt kut om te horen!!!
wens je fiets heeel veel beterschap! (jou ook natuurlijk, maar valt mee zo te horen.. je fiets kan wel wat meer gebruiken ;) )
 
Nou nou die zit in de prak! Wees maar blij dat je er zelf redelijk vanaf bent gekomen.
Ben benieuwd hoe je bent verzekerd en hoe het nu verder gaat met de afhandeling!

Succes en sterkte...
 
hallllllllo hey!!! das ff lullig.. blijft weinig over van zo`n zxr. gelukkig ben jij heel!
 
Goed te horen dat je zelf OK bent, want je motor ziet er niet echt lekker meer uit.
 
kolere, van jouw motor is weinig over
maar goed om te horen dat jij niks hebt.
weet ongeveer hoe je voelt heb net mij r1 in de prak gereden om dat er een olie vlek van rond 30 meter lang op de grond lag .
hopelijk ben je gped verzekerd
En gelukkig heb je zelf niet veel.

Succes en veel sterkte in ieder geval.
Was het trouwens je eigen fout of kwam het ook door olie of zoiets.


succes met de afhandeling ervan
 
Heb nu toch best wel stijve schouders ondanks die
spierverslappers..

het was idd. op de lekdijk bij Streefkerk,

die zwarte streep is denk van m'n voorband die glijend over het asfalt schuurde, ik reed gewoon met een licht trekkende motor de bocht door.

ik lag tegen die keien aan en de brommerd lag bijna in het water..

ben gelukkig all risk verzekerd, maar ik denk dat ik geen nieuwe motor meer
gaat kopen..


iemand nog interesse in een dagje TOMS Di. 22April? wegens omstandigheden.. :P

grtzz
 
Oh shit zeg, balen, de MF'ers lijken deze maand bij bosjes te vallen. Gelukkig ben jezelf nog tamelijk heel, begrijp ik.
 
Heb nu toch best wel stijve schouders ondanks die
spierverslappers..

het was idd. op de lekdijk bij Streefkerk,

die zwarte streep is denk van m'n voorband die glijend over het asfalt schuurde, ik reed gewoon met een licht trekkende motor de bocht door.

ik lag tegen die keien aan en de brommerd lag bijna in het water..

ben gelukkig all risk verzekerd, maar ik denk dat ik geen nieuwe motor meer
gaat kopen..


iemand nog interesse in een dagje TOMS Di. 22April? wegens omstandigheden.. :P

grtzz


Veel beterschap.. waarom geen motor meer ?

Heb evt. wel intresse in onderdelen van uwe fiets.. laat maar wat horen als ge dat wil verkopen (voorvork onderandere)
 
Klote voor je , ik heb 3 weken terug het zelfde gehad , alleen ik kwan een vangrail tegen !! ik heb wel gelijk een nieuwe besteld !! shit happens
Suc 6 ermee
 
Heb nu toch best wel stijve schouders ondanks die
spierverslappers..

het was idd. op de lekdijk bij Streefkerk,

die zwarte streep is denk van m'n voorband die glijend over het asfalt schuurde, ik reed gewoon met een licht trekkende motor de bocht door.

ik lag tegen die keien aan en de brommerd lag bijna in het water..

ben gelukkig all risk verzekerd, maar ik denk dat ik geen nieuwe motor meer
gaat kopen..


iemand nog interesse in een dagje TOMS Di. 22April? wegens omstandigheden.. :P

grtzz
Over dat toms .. . vertel eens meer?kost da?is da?Waa?

[me]Investig8or is geintresseerd :) [/me]
 
Alle schroevendraaiers nog aan toe !!

..die fiets heeft voor stuiterbal gespeeld ! Als er nog iets rechts aan zit kan je 'm opbouwen tot streetfighter heel misschien, maar echt geweldig ziet het er niet uit.

Enneuh.. ik zou maar blij zijn met die spierpijn.. als dat alles is wat je eraan overgehouden hebt mag je van geluk spreken ! :?


Sterkte met het geregel en het herstel (van jezelf met name) !


p.s. Weet je zeker dat je geen motor meer gaat kopen ?! :?
 
Geen motor meer??? '(

waarom? omdat je zo geschoken bent???

er zijn genoeg motor rijder die goed op hun bek gaan hoor. Ik snap dat je erg geschokken bent maar ik zou gewoon doorrijden. Het zou zonde zijn om je grootste hobby op te geven! (ervan uitgaant dat dat zo is :) )

nogmaals suc6
 
nee,geen nieuwe of 2ehands brommerd meer voor op de openbare weg.
ik zie nu gewoon de gevaren beter in, in elke bocht staat er wel wat in de weg, een paal, een hek, of een koekblik..
Ik ben jammer genoeg helemaal niet geschrokken van het ongeluk, jammer want anders had ik waarschijnlijk m'n rijstijl wel aan gaan passen en daar gaat het
nou net om..
sinds die 25kw set eruit is, is het motorrijden gewoon minder leuk geworden,vreemd maar ik ervaar het gewoon zo.. :?

ik knap deze op (als dat kan) en maak er een circuitfiets van, gewoon een paar keertjes p/j op het het circuit hobbelen, tis voor mijn eigen veiligheid...

grtzz..
 
Joh Zeg , heb zo'n beetje het zelfde gehad , ook een schuivertje in de bocht , bleek achteraf olie zijn geweest wat uit mijn catterkwam!

Heb er ook wel over na gedacht om er mee te kappen , maar lukt me nog niet de passie is toch te groot.

Heb ook al geprobeerd mijn rijstijl te veranderen , maar dat houd je toch niet langer vol dan 1 maand.
Heb mijn motor gisteren verkocht koop binnen kort hopelijk een RF600

Succes met je financieele schade !!

p.s. Wees blij dat je zelf niks hebt
 
Terug
Bovenaan Onderaan