Ik stop er weer mee!! oftewel: het zoveelste zwaaitopic..

Zwaaien?

  • Doe ik:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Altijd

    Stemmen: 14 87,5%
  • Alleen naar merkgenoten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alleen naar typegenoten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alleen op B-wegen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alleen op A-wegen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alleen in de winter

    Stemmen: 1 6,3%
  • Alleen in de stad

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nooit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zelden

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.687
1.961
Sinds enkele dagen kom je weer mooi weerrijders tegen.

Waaraan herkennen we deze beste mensen?

Wel,sommigen van hen zwaaiden dusdanig hard en enthousiast naar mij dat hun hele arm bijkans afgerukt werd door de rijwind. Nochtans bleven ze wuizen,ook toen ik allang voorbij hen reed..ze wuifden duidelijk voor het eerst dit jaar, nadat ze weer uit de auto of trein gekropen waren

Toch hoop ik dat ze niet teleurgesteld zijn als ik niet -en vele andere winterrijders met mij- meer terugzwaai.

Het is tenslotte 1 maart, dus ik weet niet meer wie doorrijders zijn en wie niet,dus zwaai ik naar niemand meer.

Ik begin weer met zwaaien op 1-11-2009, dan zijn de harde winterrijders weer wat beter herkenbaar; we zwaaien dan summier of knikken even vol bewondering naar elkaar :Y zo,jij rijdt ook nog? respect vriend :}


Daarom voor nu: :W :W aan allemaal!!
 
Een zwaaitopic en dat zomaar op de dinsdagavond!
Nou ja! :o
 
hier ga ik es goed voor zitten... lol
en het is nog geen eens vrijdag ...

en ja zwaaien hoort dr gewoon bij daarme maken we een onderschijd tussen de hufterige koekblikkers die altijd sjaggie kijken omdat ze in de file staan
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai alleen nog maar naar zomerrijders i.p.v. die over het paard getilde winterrijders die allemaal denken dat ze de koning zijn omdat ze iedere dag weer in de pleures kou en regen gaan zitten verkleumen op hun motor.



Een motorrijder is een motorrijder wat kan mij dat nou schelen wanneer iemand op zijn motor stapt.

oh en...


:W :W :W :W :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook winterrijder, maar voel niet de intentie om ineens te stoppen met zwaaien hoor...
 
Ik zwaai alleen nog maar naar zomerrijders i.p.v. die over het paard getilde winterrijders die allemaal denken dat ze de koning zijn omdat ze iedere dag weer in de pleures kou en regen gaan zitten verkleumen op hun motor.

:bye:












Een motorrijder is een motorrijder wat kan mij dat nou schelen wanneer iemand op zijn motor stapt.

En hoe kijk jij dan tegen motorpostzegelverzamelaars aan? :W zijn ook echte bikkels :Y
 
Waarom niet gewoon symphatiek doen en zijn en even zwaaien naar iedereen die rijdt?
Who cares, het is gewoon leuk. Verder niet bij nadenken, maar gewoon doen!

:W
 
heb vorige week voor het eerst na nieuwjaar gereden, omdat ik mn troetelfiets niet over heb voor pekel.
En mezelf niet voor kou en natte toestanden, daar sta ik heel de winter al in op de bouw.
maar als je jezelf een bikkel vind om op de motor naar het kantoor te tuffen, en dan met 28 graden omgevingstempratuur te gaan werken.
word ik nu geband :P
 
Laatst bewerkt:
heb vorige week voor het eerst na nieuwjaar gereden, omdat ik mn troetelfiets niet over heb voor pekel.
En mezelf niet voor kou en natte toestanden, daar sta ik heel de winter al in op de bouw.
maar als je jezelf een bikkel vind om op de motor naar het kantoor te tuffen, en dan met 28 graden omgevingstempratuur te gaan werken.
word ik nu geband :P

You Big Bikkel :}

Ik rij gewoon doelloos rond alle dagen van het jaar. 8-)

Om maar niet te hoeven werken *D
 
De eeuwige (soms ook wel leuke) strijd tussen de mooiweerrijder en de doorrijder.
Waarom stapt de een op de motor en de ander in een koekblik?

Mensen maken keuzes, dat maakt de een niet minder sympathiek dan de ander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan