Ik word gek graag info: XV750 problemen

Ron xv750se

MF'er
9 apr 2005
57
15
Veen
Hoi, ik heb nu een paar maanden een xv750se uit 83. Echter vorige week kreeg ik problemen. Bij hoger toerental hield hij in en dat werd steeds erger ook begon hij over te slaan met knallen in de uitlaat en tijdens het starten backfire door de luchtfilter. Vervolgens kwam ik tot de conclusie dat ook de eerste cilinder niet meer werkte geen vonk of brandstof.
Ik heb hier gezocht naar wat oplossingen en heb hier en daar geinformeerd.
Ik heb de bougies vervangen, vacuumslangetjes vervangen, , bobines getest en doorgemeten, onstekingspoel doorgemeneten, tci is niet te meten, de twee inlaatrubbers waren gescheurt deze ff opgelapt en getest met wd40, motor loopt weer op twee cilinder stationair maar op het moment dat je gas geeft weer backfires en hij trekt niet meer op, tis net een kermisattractie eerst inhouden dan weer schiet hij voorruit dan weer inhouden. Ik heb van alles al geprobeerd in de afgelopen dagen, wordt er nu een beetje gestoord van graag indien mogelijk jullie hulp.

Ron

full
 
Laatst bewerkt:
Wat een topic, hulde dat je al die jaren bent blijven proberen en ook steeds in dit topic terug kwam.
Ben zelf ook inmiddels drie jaar bezig aan een Virago waar steeds weer iets mee is. Ben blij dat ik heb gelezen over die verstopt zittende buizen tussen carb en filter, straks gelijk even controleren of die mij goed open zijn.
 
Wat een topic, hulde dat je al die jaren bent blijven proberen en ook steeds in dit topic terug kwam.
Ben zelf ook inmiddels drie jaar bezig aan een Virago waar steeds weer iets mee is. Ben blij dat ik heb gelezen over die verstopt zittende buizen tussen carb en filter, straks gelijk even controleren of die mij goed open zijn.
Geduld is een schone zaak 😆
Zijn de twee buisjes geïntrigeerd in het frame
Suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan