"Illegaal motorcircuit A58 bij Zegge aangepakt"

Lekker hoor, stel idioten. Komt er een motorrijder 's avonds laat in het donker langs, vermoeid, omgeving niet kennende...Lijkt me niet al te moeilijk om er dan lekker tegen aan te knallen als je verwacht dat er gewoon een bocht ligt. B|
 
Een kennis van me woont in de buurt van KBH (KlaverBlad Hoevelaken) en is zelf fanatiek "SS" rijder, maar geloof maar niet dat hij het prettig vind om de hele avond/dag dat gejank van motoren te horen als 'ie in de zomermaanden lekker buiten in de tuin wil zitten. Als er af en toe een motor op die manier voorbij komt is het gewoon een zalig geluid .... gebeurt dat voorbij komen aan één stuk door dan wordt 't al snel minder prettig.

Ik vind al die jengelende kinderen hier in de buurt maar niks als ik in de tuin zit. Zullen we daar ook maar een verbod op plaatsen?
 
Lekker hoor, stel idioten. Komt er een motorrijder 's avonds laat in het donker langs, vermoeid, omgeving niet kennende...Lijkt me niet al te moeilijk om er dan lekker tegen aan te knallen als je verwacht dat er gewoon een bocht ligt. B|


En hier sluit ik mij ook 100% bij aan. Dit helpt echt niks tegen de "racers".
Het "helpt" inderdaad alleen maar voor mensen die de weg daar juist niet kennen.
 
Zown ding op de weg zorgt er toch alleen ma voor meer lawaai omdat je remt trug schakelt en weer volgas gas geeft?
 
Dezelfde mensen zaten ook te klagen over de herrie die de jeugd maakt in de halfpipe die vlakbij staat.

En wilden vorig jaar ook niet met motorrijders erover praten. (zelfs met politie erbij)

Trouwens het vliegveld wat naast deze oprit ligt wil gaan uitbreiden.
Wel eens elke 5 minuten een vliegtuig over horen komen...... -O-
En die hebben echt geen demper!

Dus waar praat je over! Begint zo langzamerhand echt te triest voor woorden te worden :N

Marc


Vliegtuigen is ook over geklaagt en die hebben een apart land en daal ciruit om de overlast te beperken.
 
Zown ding op de weg zorgt er toch alleen ma voor meer lawaai omdat je remt trug schakelt en weer volgas gas geeft?

Nee joh ... Hebben ze allemaal goed getest bij Rijkswaterstaat :Y Afgelopen winter ... toen er géén motoren op de weg zaten :X
 
Nee joh ... Hebben ze allemaal goed getest bij Rijkswaterstaat :Y Afgelopen winter ... toen er géén motoren op de weg zaten :X

Van dat geld wat dat ding kost hadden ze beter aan de bewoners een paar oordoppen kunnen kopen of de ramen dicht laten metselen daar.Zonde van het belasting geld .
Ik denk als ik daar zou wonen dat ik het alleen ma beter vind daar dat motoren daar rijden en niet in een 30 kilometer zone knallen in woonwijken.
 
Ik zeg gewoon om de vijfhonderd meter een versmalling of een flinke drempel,ook op alle polderwegen etc..

"Goedemorgen,en dan volgt nu verkeersinformatie"

"Ja giel,geen bijzonderheden,heel nederland staat vast zoals altijd ,alleen bij de oprit tjietjerkstradeel is vijf meter vrij...."


Maar serieus,nederlanders staan bekend om alleen maar zeiken en klagen so whats new.
Wij zijn er ook een aantal keer geweest,al komen we bij lange na niet uit de buurt,en over het algemeen is 't meer lekker ouwehoeren en neemt er zo af en toe eens 1 zo'n bocht maar zeker niet in files wachten op je beurt.
Toch typisch dat ondanks die klachten die toejuigers op die viaducten staan.... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan