"Illegaal motorcircuit A58 bij Zegge aangepakt"

ribbels op de weg en dan onderuit gaan als ze normaal erover heen rijden gebeurt er niets
en rijden ze met hoge snelheid erover gaan ze vast en zeker onderuit en dan zeg ik eigen schuld dikke bult idereen moet zich aan de regels houden ook die scheur monsters die denken dat we in een speeltuin leven
moterrijders ( hard rijders ) zijn doodrijders.
En ik gun niemand dat maar sommige komen als gekken voorbij en als ze dan zichzelf een keer tegen komen zal ik er niet om treuren
ze hebben hoop ik verstand en als ze dat hebben dat beetje laten ze dat een keer gebruiken
maar denk dat er vandaag of morgen daar wel iets gebeurt want gisteren stook er een wild konijn ineens over toen ik de beruchte afrit op wilde gaan nou zo moter rijder zal er lelijk onderuit gaan met zo snelheid

Deze man :} :} :}
 
kansloos... ik snap niet waarom ze geen circuit extra aanleggen, waar je voor appel en ei kunt rijden. nee overal maatregelen treffen, maar ho maar eens tegemoet komen. Beeh.. ben het al zat en rij alleen nog maar in Duitsland.


Dat is ook de reden wanneer ik ga rijden altijd gelijk Duitsland in hier kun je tenminste gas geven en eens goed uitleven, pakken je ze nou en :o een VEEEL kleinere boete als hier fout ben je toch :X zijn ze weg doe je het gewoon weer B|

Maarjah Nederland(ers) wordt steeds erger en voller en die 2 dingen gaan echt niet samen :N
 
ja voor ons wel maar de gemiddelde ss rijder is er niet zo blij mee :P

Van dit soort plaatjes wordt geen enkele motorrijder happy omdat de bocht gewoon ineens "knijpt".

BS_11215663_112156_1468165h.jpg


Ik vrees alleen dat 't wachten is tot de eerste de beste motorrijder óf automobilist/vrachtwagenchauffeur daar s'nachts z'n bocht niet meer haald en zich de gelijderail in drukt.
 
Laatst bewerkt:
ik snap niet echt wat ze nou precies met de bocht gedaan hebben, ik zal er morgen eens langs rijden

ik snap trouwens echt niet waarom die mensen over geluidsoverlast klagen, ik bedoel ze wonen naast een vliegveld hoor :P
 
Mensen moeten íets te zeiken hebben.



En Ach.... ik ben nu een paar dagen bezig m'n motor in te rijden, lekker op gemakkie... en hoeveel 'egootjes' in hun gezinsauto ik al tegen ben gekomen die denken dat ze zich moeten bewijzen omdat er een motorrijder achter hen rijdt.... Ze gaan dan opeens prberen een 'sportieve' rijstijl te laten zien. Vaak met een hoop gepruts en 'net niet fout' acties tot gevolg.... laat ze meestal maar gaan, ze zijn het niet waard.
 
Beck's :r Spul smaakt naar roest :P.

Maar ben blij dat ik aan de grens woon :).
Net nog even door Duitsland gereden, geen drempel tegen gekomen :) (alleen kuilûh!!!).
 
Volgens mij bestaat de speeltuin al een aardig tijdje. Je hebt best kans dat de wegbeheerder een tijd heeft afgewacht om een reeks ongelukken aan te grijpen voor de maatregel.
Bij uitblijven hiervan gooi je het gewoon over een andere boeg, namelijk overlast.

Dit kan op 2 manieren: of je zegt dat er klachten zijn, maar dit kan niemand verifieren, of je stuurt een enqueteteam langs met vragen als:

-Indien motoren veel te hard rijden, vindt u dat hier tegen moet worden opgetreden.
-Bij enorme geluidsoverlast, vindt u dat er moet worden opgetreden?
-Vindt u, dat indien er grote kans op ongelukken bestaat, de weg moet worden aangepast?

Geen weldenkend mens kan daar nee op antwoorden, en ziedaar, een complete petitie om iets te doen.

Onderschat nooit rijkswaterstaat om iets dat zij gevaarlijk vinden ook door iedereen als asociaal en gevaarlijk te laten bestempelen.
 
Onderschat nooit rijkswaterstaat om iets dat zij gevaarlijk vinden ook door iedereen als asociaal en gevaarlijk te laten bestempelen.


Ik kan deze conclusie enkel onderschrijven.
Het is in de beeldvorming dat motorrijdend Nederland
in toenemende mate over de kling gehaald wordt.
De belangenbehartigers van motorrijders,zoals oa KNMV,
zouden wat mij betreft hiertegen stelling moeten nemen en de aanval
frontaal inzetten.
Die zijn wmb al veel te lang muisstil in de media.
 
Laatst bewerkt:
Hahahahahaha, wat kansloos. Afgelopen zomer MET barriere werd er exact zo hard gereden als zonder, we gaan alleen 2 seconden later op het gas!

Dus als deze barriere exact hetzelfde word als hij was is het een verkwansing van mijn belastingcenten!

Omwonenden hebben nog niet door dat vingertjes wijzen averechts werkt.
Afgelopen zomer vaak meegemaakt dat er omwonenden expres met 50km/h invoegen.
Er rijden daar aardig wat rijders rond die dit op hun beurt weer provocerend vinden en ze dan over de vluchstrook volgas voorbij gaan... het word steeds kinderachtiger.

Mensen die hier over een circuit praten... komop zeg, het zijn 4 afslagen van een snelweg waarvan degene in kwestie toevallig een wat snellere is...

Wat een humor weer :D
 
Als het alleen gaat om geluidsoverlast kunnen ze beter een muur neerplempen. Waarom zou zo'n debiel geplaatste rail (indirect) geluidsoverlast tegen gaan? Je kan er ook gewoon in z'n 1 doorheen, en na de bocht kan je sowieso weer op het gas. :') Dit is meer pesten omdat ze de meeste motorrijders nergens op kunnen pakken.

Bovendien vind ik vind 't er maar gevaarlijk uitzien..
 
Waarom gooien ze niet gewoon een aantal van deze jongens neer??

[afbeelding]



_O- _O-

Volgens mij rijden er een aantal hier nooit in het donker?

Wat denk je dat er gebeurt als een motorrijder achter een vrachtwagen rijd (die van deze dingen dus geen last heeft) en ineens over zo'n ding knalt?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom jij weet hoe roest smaakt... :P

Ons Nielsje likt altijd aan zijn Blade ;)

Gaat er iemand nog bezwaar aantekenen tegen het voorgenomen verkeersbesluit ?

Wat dacht je van de MAG eens aanschrijven? Zoals het nu is "opgelost" maakt het alleen gevaarlijker doordat je zo'n constructie echt niet verwacht.
 
Ach, we vinden het allemaal onzin, maar als het in je eigen achtertuintje gebeurd... :)
Wees als motorrijder gewoon zo sociaal om daar niet met open pijpen alle vrije uurtjes door te brengen. Nederland is wel groter dan dat.
 
Ik snap eigenlijk het probleem niet, in- en uitvoegstroken horen bij de snelweg en dan mag er toch gewoon 100 - 120km/u worden gereden :?
 
Ik snap eigenlijk het probleem niet, in- en uitvoegstroken horen bij de snelweg en dan mag er toch gewoon 100 - 120km/u worden gereden :?

Klopt, en 't gaat er ook niet over dat er met die snelheid gereden wordt. Waar het over gaat is dat die bochten gebruikt worden als onderdeel van een legaal "circuit" en er dus continue het geluid te horen is van motoren die daar met een legale snelheid door de bocht heen rijden.

Een SS haalt die 120Km/h in z'n één met wat toeren .... maar meestal wordt zo'n bocht dan in z'n twee genomen en dan zit zo'n fiets ook aan de 12K rpm in geval een 600cc (een 1000cc zit dan ongeveer aan de 8K rpm)...... Een dB killer in de uitlaat doet weinig aan het geluid af op zo'n moment omdat 't vooral 't aanzuig geluid van de airbox is wat je hoort.

Een kennis van me woont in de buurt van KBH (KlaverBlad Hoevelaken) en is zelf fanatiek "SS" rijder, maar geloof maar niet dat hij het prettig vind om de hele avond/dag dat gejank van motoren te horen als 'ie in de zomermaanden lekker buiten in de tuin wil zitten. Als er af en toe een motor op die manier voorbij komt is het gewoon een zalig geluid .... gebeurt dat voorbij komen aan één stuk door dan wordt 't al snel minder prettig.

Zelfde geldt óók voor de regio Seppe/Roosendaal... Er ís gewoon best iets te zeggen voor de klachten van die mensen die daar in de buurt wonen, het is alleen jammer dat het nu op deze manier "opgelost" wordt.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij rijden er een aantal hier nooit in het donker?

Wat denk je dat er gebeurt als een motorrijder achter een vrachtwagen rijd (die van deze dingen dus geen last heeft) en ineens over zo'n ding knalt?

Dat gebeurde mij dus vanmiddag. Niet echt prettig.
Gebeurt het in een bocht dan lig je op je plaat...
 
Logisch. Ik zou er zelf ook ziek van worden als je de hele avond dat gejank hoort, en jij probeert te chillen in je tuintje. Het geluid wat bij een vliegveld hoort wen je aan, maar dat gejank van motoren de hele tijd niet denk ik.

Bovendien is het volk dat constant daar rondjes rijdt sowieso zielig. Grow up en zoek een leuke route ipv een paar kd's maken in zo'n bochtje.
 
Dat gebeurde mij dus vanmiddag. Niet echt prettig.
Gebeurt het in een bocht dan lig je op je plaat...

Die dingen liggen toch niet in een bocht? En het lijkt mij dat er wel reflectoren in de grond zijn geplaatst bij zo'n drempel (zie ik iig bovenaan dit topic op dat voorbeeldplaatje), en als je voldoende afstand houdt van je voorganger kan je dat tijdig opmerken imo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan