In aantocht: 700cc Kymco!

Op Kymco.de staat te lezen dat de Kymco Myroad 700 komend voorjaar wordt verwacht, zie deze PDF op bladzijde 17.
Leverbaar vanaf ca Juli 2009 , staat boven links in de hoek. Volgens mij gaat dit over de nieuwheden in 2009. Misschien staat het alsnog te gebeuren, maar ik ben er een beetje bang voor. Dan wil het ook nog niet zeggen dat ie dan naar Nederland komt. De Downtown 300 is ook niet in België leverbaar bijvoorbeeld. -O-
 
Hoi Scootfan

De Xciting voldoet perfect aan onze behoefte
we hebben er nu ruim 9000 km op staan en we hopen snel weer te kunnen rijden
Ik zit nu vast met mijn pols en kan dus niet rijden mar zodra het weer wat beter word zijn we weer weg
 

Zou hij ooit naar Belgie of Nederland komen
Zo te zien is het filmpje door Kymco IT geplaatst, dus mogelijk dat de MYRoad naar de EU komt.

Ik schat de kans groter in dat die in BE eerder leverbaar zal zijn dan in NL, mogelijk dat die in NL helemaal niet wordt geleverd.
 
Eerste MyRoad's zijn inmiddels besteld door de Nederlandse importeur, planning is eind december en een prijs onder de € 10.000,-

Er komt nog meer aan maar dat hebben jullie natuurlijk al gelezen op onze website!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er supercompleet uit: *O*

- bandenspanning controle
- electronisch demping instellen (3 standen)
- dik 700c twin blok (in frame volgens mij)
- 'keyless' starten
- met knop de passagierssteunen ontgrendelen

En eigenlijk zijn dit allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten -O- (of waar ik dus voor wil betalen).

De Myroad staat i.i.g. al op de NL website
 
gewicht: 292 kg. Pfiew...

Ik zag het ook al staan... De Goldwing onder de scooters. Als ze nu een budget of een "R" versie zouden maken zonder b.v. de keyless start / electronic suspension etc. en er b.v. 30 kg. (en dito euro's) vanaf schaven... *O* :} :]
 
Laatst bewerkt:
mooi hoor en goedkoper dan de burgman met prestatie s die daar boven liggen.
zodra het kan maak ik er natuurlijk een proefrit op.
alleen het gewicht is inderdaad hoog maar dat zegt niet alles.
de burgman 650 is ook een stuk zwaarder dan de gp800.
toch is de burg in alle opzichten lichtvoetiger omdat hij ook een kortere wielbasis heeft.
 
Helaas, in de loop van 2012 ;(

Komen ze niet eerder in Italie? Het is niet moeilijk er 1 naar NL te halen, als de verkoopprijs in IT gunstiger is dan in NL zou het misschien zelfs de moeite lonen :Y

(ps Jurgen, je raad nooit wat ik net gekocht heb -> NC30 8-) )
 
ja dat lijkt mij erg leuk.
als ik nu die kymco meeneemd en jij die bmw scooter of de nieuwe honda 700cc met 65 pk.
of die nieuwe aprilia 850 die eraan zit te komen.dan kan het nog erg gezellig worden.
ik hou in iedergeval alle modellen scherp in de gaten.
 
Komen ze niet eerder in Italie? Het is niet moeilijk er 1 naar NL te halen, als de verkoopprijs in IT gunstiger is dan in NL zou het misschien zelfs de moeite lonen :Y

(ps Jurgen, je raad nooit wat ik net gekocht heb -> NC30 8-) )

Geen idee, we wachten af! Wel gaaf dat je een NC30 hebt, foto bij het VFR forum?
 
ja dat lijkt mij erg leuk.
als ik nu die kymco meeneemd en jij die bmw scooter of de nieuwe honda 700cc met 65 pk.
of die nieuwe aprilia 850 die eraan zit te komen.dan kan het nog erg gezellig worden.
ik hou in iedergeval alle modellen scherp in de gaten.

Spannend allemaal hè, gaat nog druk worden ;)
 
ja dat lijkt mij erg leuk.
als ik nu die kymco meeneemd en jij die bmw scooter of de nieuwe honda 700cc met 65 pk.
of die nieuwe aprilia 850 die eraan zit te komen.dan kan het nog erg gezellig worden.
ik hou in iedergeval alle modellen scherp in de gaten.

Goed plan, gaan we een dagje NL onveilig maken. Die dag met die MP3 400 heb ik er 600km bijgezet (en jij op je Burgman), dat lukt vast nog wel een keer :]
Geen idee, we wachten af! Wel gaaf dat je een NC30 hebt, foto bij het VFR forum?

Zeker, ik ben blij *D Net een fotootje geplaatst (dezelfde die Roel vorige week al geplaatst had). De NC30 staat voorlopig nog bij hem voor een volledige Roelbehandeling :]
 
Zijn hier nog nieuwtjes te rapen of is de Myroad overleden en begraven.
Nog geen enkele gezien en nog minder iets van gehoord.

Kymco is volgens mij geen slecht merk, dus begrijp niet goed waarom de Myroad geen succes is of heeft.

Denk dat de crisis er voor iets tussen zit/zat.

SPIJTIG
 
Ik heb 'm gezien en gehoord bij de importeur.
Er is veel keuze in motorscooters en men koopt graag een bekende naam, terwijl Kymco qua bromscooters etc. heel erg bekend is en goed spul heeft. Ik denk dat men liever een Kawa J300 koopt dan een DownTown 300, puur vanwege de merknaam en eventuele inruilwaarde later.

Zelfde geldt voor SYM, prima spul, maar zie je ook helaas te weinig. Hoop dat in de toekomst beide merken op de NL markt meer voeten in de aarde krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan