Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

In memoriam Mark-ZX6R, 21-5-2011

FietsFanatic

MF veteraan
16 sep 2009
13.333
3








[27-11-1990] / [21-05-2011]

Beeldmateriaal

Dienstmededeling: We hebben het filmpje van Korenwolf even verplaatst ivm de grote animo die er voor is (tot op heden 236 downloads) Het filmpje valt te downloaden vanaf:

http://rip-mark.nl/video.MP4

Overige downloads/youtube links/ foto albums:

ftp/mark.ecniv.nl
gebruikersnaam: mf@mark.ecniv.nl
wachtwoord: motorforum

Aankomst Mark: Kleine panorama shot: lintje: vooraf:
totaal:
 
Laatst bewerkt:
Zo dan . Ik kende hem niet maar het raakte me wel .

Ik wil een ieder die dicht bij hem stond heel veel sterkte wensen. Veel te jong, wat treurig .

Rust zacht Mark.
 
Laatst bewerkt:
Ik las het net op een paar nieuws-sites en ben direct hier gaan kijken of er hier ook iets over stond..

(ben er even stil van)

Heel veel sterkte aan familie en vrienden
 
Veels te jong, veel sterkte gewenst aan de familie/vrienden van mark

Ik schrik elke keer weer van die berichten, vaak mensen rond mijn leeftijd
 
Jammer dat het hier al stopt met nog zo een mooie weg in het vooruitzicht.

Sterkte aan familie en vrienden.
 
Sterkte aan familie en vrienden! Erg heftig dit, ik kende 'm niet persoonlijk maar alleen van een paar korte woorden wisselingen hier op het forum en van een paar spotjes omdat tie hier in de buurt woont. 20 jaar..... veel te jong!
 
...Oprechte condoleance en sterkte de komende tijd.

*remco wordt hier altijd weer stil van..
 
Ik las het net op telegraaf.nl en ik dacht even kijk op MF want het zal toch niet...

Vreselijk nieuws en veel te jong , gecondoleerd en sterkte aan eenieder die hem kent.
 
20 jaren jong... holy..

Kende 'm niet, maar dit hoort gewoon zo niet

Heel veel sterkte voor ieder die 'm kende
 
Laatst bewerkt:
Dit komt wel fokking dichtbij.. Heb hem paar weken geleden op de MFMM nog staan fotograferen en stuurde die nog een PB voor die foto.. Toendetijd ook nog eens wat adviezen gegeven voor motoren.. En dan lees je dit..

Dit is echt niet eerlijk...

Sterkte aan de familie in deze donkere tijden.. En aan iedereen hier die hem kent..