Weet zo niet wat het probleem is, maar ik weet wel dat elke lesmotor het probleem ook had. Nou vonden ze het daar niet zo erg, aangezien het niet erger werd zeiden ze. Ach en wat is er nou zo erg aan om even met de motor te lopen (30 cm) of om hem bij het aanrijden van kruispunt al in zijn 1 te zetten.
Was het nou bij een nieuwe motor, dan zou ik er mee terug gaan, maar bij zo'n oud beestje
Loopt de kabel goed, is de koppeling en handle correct afgesteld, en last but not least is je kettingspanning correct?
Ben benieuwd wat je kettingspanning met het schakelgedrag van de versnellingsbak te maken heeft?
met mijn cb400 uit '82 heb ik sinds een week na het verversen van de olie en een nieuwe oliefilter het zelfde probleem. Maar dat is het enige wat ik heb gedaan daarvoor had ik nergens last van.
hmm ik heb geen idee. Ik heb gewoon de olie er in gedaan die het handboek voorschrijft. Ook lekt hij nu wat meer als ie gewoon in te garage staat met een koud blok.
Ik heb de motor pas een week dus heb geen idee wat voor olie er in heeft gezeten.
ja die zit vrij straks. Misschien moet ik er maar een rubber ring tussen zetten.
Die zat er niet op maar dan rij ik morgen gelijk naar de motorzaak om er een te halen. Dankje:-)
Is bij veel motoren normaal.