Inderdaad, was de enige manier om erbij te komen. Met schroevendraaier is een optie, maar gaat denk ik niet lukken, omdat de bout te vast zit. Valt te proberen natuurlijk..zeker vanwege de hoek /bereikbaarheid (pijpje in de weg ?) met het bolletje van de inbussleutel de bout trachten los te draaien ?
Probeer te boren en hopelijk valt het dan mee
of snee erin maken ala schroef waarin je een stevige schroevendraaier zet die je met een tang ronddraait
Heb er al proberen op te tikken, maar dit haalt niet uit. Ik heb er zo ook al enkele maanden mee rondgereden in de hoop dat het er uit zou trillen, maar niet dus. Het is eerder vaster te komen zittenOpzich zou je met een tik van een hamer moeten kunnen zorgen dat hij weer kan bewegen en dan met een magneetje of een tangetje eruit trekken
met het bolletje van de inbussleutel de bout trachten los te draaien ?
allemaal moeilijk gedoe. Oplossing van voor 2000
Dit kan je bij de betere zaken/grossiers halen.
Mep je erop en dan gewoon losdraaien. Grijpt zichzelf vast.
in 3/8 en half duims te verkrijgen.
heb er diverse sets van en je krijgt 90% los.
Van kleine boutjes tot anti diefstalbouten van autovelgen
1/2 Inch Drive TURBOSOCKET Salvage SAE Damaged Fastener Socket Set on Clip Rail
Bedankt voor de tips iedereen. Ik heb nog wat zitten proberen, maar zonder succes. Dat kopje zit muurvast.. Als het tegen morgen nog niet is gelukt ga ik naar de dealer, moet hij het maar oplossen.
allemaal moeilijk gedoe. Oplossing van voor 2000
Dit kan je bij de betere zaken/grossiers halen.
Mep je erop en dan gewoon losdraaien. Grijpt zichzelf vast.
in 3/8 en half duims te verkrijgen.
heb er diverse sets van en je krijgt 90% los.
Van kleine boutjes tot anti diefstalbouten van autovelgen
1/2 Inch Drive TURBOSOCKET Salvage SAE Damaged Fastener Socket Set on Clip Rail
Werkt dat ook bij een inbus?
Het is zo niet goed te beoordelen of je erbij kunt maar ik zou de kop eraf boren.
Eerst de andere bout losdraaien met een goed passende scherpe imbussleutel(dus geen afgeronde hoekjes op de zeskant)dan de kop van de andere bout eraf boren.Het draadeind van de bout kun je na het verwijderen van de flens er simpel uitdraaien .
Als het een cilindrische kop is vaak wel.