Indoor motorijden

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
Misschien een tip voor een handige ondernemer. Introduceer indoor riding voor motoren. Wat een zootje grafweer. En dan heb je vakantie.... B|

Gaan er nog MF'ers zuidelijk komende tijd? :]
 
Wat let je om de motor op te springen en naar het zuiden te gaan? Indoor motorrijden zal er heus wel zijn, maar dan wel in de vorm van een cross of supermoto baan, indoor circuit lijkt me niks :P
 
Ik heb er wel eens over na zitten denken, ipv een kartbaan een 'motorracebaan' .

Maar nee, dat leek me uiteindelijk niet zo'n goed idee :9
 
Mag je wel een gigantische pand hebben wil dat een beetje leuk zijn. Een keer aan het gas met een 600 en je bent zo een km verder.
 
Zijn volgens mij al plaatsen waar je met minibikes op een kartbaan kan rijden hoor :)
 
je kan bij coronel in huizen 1x per maand met de minibike over de baan heen raggen.

Ga zelf volgende week vrijdag vertrekken naar Tsjechie, Superbikes kijken op BRNO.
in 1 dag heen en dan binnendoor in 3 dagen weer terug.
Vrijdag weg, woensdag weer thuis.

Heb er zin in!
 
mijn rijschool geeft in de winter bij slecht weer les in de prinsbernard hoeve in zuidlaren. ideaal!
 
Morgen een nieuwe voorband halen... zal wel weer traditiegetrouw een partij water zijn als ik met die nieuwe glibberband op pad moet _O-
 
Indoor mx baan in Roosendaal! Moet je alleen wel noppen onder je racert schroeven.

De handige ondernemen begint zoiets juist niet, een hal zo groot dat je er fatsoenlijk met je racer kan rijden is gigantisch duur. Heb je een jaartje met veel mooi weer, ben je zo kapot.
 
Indoor mx baan in Roosendaal! Moet je alleen wel noppen onder je racert schroeven.

De handige ondernemen begint zoiets juist niet, een hal zo groot dat je er fatsoenlijk met je racer kan rijden is gigantisch duur. Heb je een jaartje met veel mooi weer, ben je zo kapot.

Een handige ondernemer monteert dan ook een gigantische airco :+

Stel je voor, assen overdekt met climate control *O*
 
Indoor mx baan in Roosendaal! Moet je alleen wel noppen onder je racert schroeven.

De handige ondernemen begint zoiets juist niet, een hal zo groot dat je er fatsoenlijk met je racer kan rijden is gigantisch duur. Heb je een jaartje met veel mooi weer, ben je zo kapot.

Dan kan je er altijd nog bloemen en planten in zetten.



( }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan