informatie over motorsportlifestyle?

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
ik heb me via motorsportlifestyle ingeschreven voor rijden op zandvoort op de 20ste.
ik heb nog een paar vraagjes:
1 worden er rondetijden gemeten in alle klassen?
2 krijg je nog specifieker bericht toegestuurd over waar je hoe laat moet
zijn enzo?
3 Ik ben intussen van motor gewisseld, maar ik weet niet meer of je je motor
moest opgeven bij de inschrijving. als dat zo is heb ik me ingeschreven met
een blauwe ZX6R terwijl ik nu een corona replica TL1000R heb.
zouden daar moeilijkheden van komen?

ik heb ze gemailed,maar ik kreeg een auto-mailtje terug dat ze met vakantie zijn en niet bereikbaar tot de 16e.
 
Gezellig, mijn vriend en ik rijden ook de 20e! In welke groep ga je rijden?

Mijn vriend rijdt in groep 4, ik in groep 2.
 
nou ik wilde in een hogere groep, toen ik de ZX6R nog had. lekker makkelijke motor, ik kon er alles mee, gooien en smijten en scheuren. ik heb sinds kort dus de TL1000R en die is...laten we zeggen...minder gebruikersvriendelijk bij hard rijden, en ik heb hem net.
ik ga dus rustig aan doen in een lagere groep. volgens mij zelfs de beginners groep.
 
ik heb sinds kort dus de TL1000R en die is...laten we zeggen...minder gebruikersvriendelijk bij hard rijden, en ik heb hem net.
ik ga dus rustig aan doen in een lagere groep. volgens mij zelfs de beginners groep.
Lijkt me verstandig om rustig te beginnen, je kunt volgens mij altijd nog naar een hogere groep. Rij je de hele tijd onder begeleiding of niet? Zie hier de groepen volgens MSL:

Groep 1 Geen Circuit ervaring
Voor deze groep hebben wij een apart programma samengesteld waarbij de dag begonnen wordt met een uurtje theorie, daarna gaan de deelnemers de baan op om onder deskundige begeleiding van onze instructeurs het circuit te verkennen. Uiteraard geheel op je eigen niveau !

Groep 2 Beperkte Circuit ervaring
Groep 2 zal in de ochtend worden voorgereden door onze instructeurs, in de middag laten wij de keuze geheel aan de deelnemers over of zij achter de instructeur willen blijven rijden of zelf willen vrijrijden.

Groep 3 Voldoende Circuitervaring (snel)
Groep 3 zal in alle sessies volledig vrij kunnen rijden maar toch is het mogelijk om instructie aan te vragen.

Groep 4 Ervaren (zeer snel)
Groep 4 zal alle sessies geheel vrij rijden.
 
mmm ik nog niet, post post of mail?

Maar je rijdt in 1 niet de hele tijd onder begeleiding. Laatste sessie kun je ervan uitgaan dat je sowieso niet onder begeleiding rijdt. Ligt een beetje aan je tempo.

Die indeling moet je niet te letterlijk nemen. Groep 2 kan al erg hard gaan, groep 1 kan ook hardgaan. Ligt gewoon aan je groepje. 4 is natuurlijk iets van 2:05 rondetijden rijden gok ik.

Ben je er echt nog nooit geweest doe dan groep 1, stel je je op in het snellere groepje als je het idee hebt dat je sneller bent.

@basia, wat voor tijdne rijdt groep 2 ongeveer?
 
yep post gehad... 's morgens vroeg meleden voor technische keuring :o ik denk dat ik maar ergens in de buurt een overnachtingsadresje zoek bij familie.

btw, mijn broertje wil mischine komen kijken en filmen, maar mag je het terrein/tribunes op of is dat afgesloten?
 
yep post gehad... 's morgens vroeg meleden voor technische keuring :o ik denk dat ik maar ergens in de buurt een overnachtingsadresje zoek bij familie.

btw, mijn broertje wil mischine komen kijken en filmen, maar mag je het terrein/tribunes op of is dat afgesloten?

het paddock is gewoon vrij toegangelijk....
 
Terug
Bovenaan Onderaan