Inkoopactie: Zeer dikke universele achterlicht oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
sjesus is tie weer..

je vorige topic is gesloten omdat inkoopaktie's niet zijn toegestaan op MF..
 
InBeforeTheLock.gif
 
Laatst bewerkt:
In de richtlijnen staat nergens dat dit niet is toegestaan. Wat er wel in staat is het volgende:

'Er is niks mis mee om kritische vragen te stellen als je interesse hebt om het te kopen. Maar ga niet het hele topic ru?neren met negatieve posts.'

Bij deze.
 
Het is toch niet toegestaan om je knipperlichten zo dicht bij elkaar te hebben? Weet niet of je er mee zal worden aangehouden, maar legaal is het volgens mij niet..

Maar waarom mogen er geen inkoopacties worden gehouden hier? Juist zo kun je toch een beetje gezamenlijk voordeel behalen? Als degene die het regelt maar te vertrouwen is..
 
Of het toegestaan is zou ik zo niet durven zeggen, ik ga het nog wel even uitzoeken via de rdw, dan laat ik het weten. Ik neem de gok in elk geval, ook al is het niet zo.
 
Het is toch niet toegestaan om je knipperlichten zo dicht bij elkaar te hebben? Weet niet of je er mee zal worden aangehouden, maar legaal is het volgens mij niet..

Maar waarom mogen er geen inkoopacties worden gehouden hier? Juist zo kun je toch een beetje gezamenlijk voordeel behalen? Als degene die het regelt maar te vertrouwen is..
En gezien de reacties in zn vorige gesloten topic zou ik de gok niet nemen... _O-
 
Wat blijft er over van de lichtopbrengst als je vanaf de zijkant kijkt?

Verder vind ik het knipperlicht (net zoals alle geintegreerde knippers trouwens) slecht zichtbaar.
 
PRECIES hetzelfde topic is 3,5uur geleden geopend en 1uur geleden (!!!) gesloten. Waarom open je nu weer precies hetzelfde dan?? Hopeloze!
 
Laatst bewerkt:
Of het toegestaan is zou ik zo niet durven zeggen, ik ga het nog wel even uitzoeken via de rdw, dan laat ik het weten. Ik neem de gok in elk geval, ook al is het niet zo.

18cm moet ertussen zitten :Y


en een groot slot eromheen :W
 
Hallo beste MF'ers,

Tijdens het zoeken naar een achterlicht oplossing voor mijn motor kwam ik dit tegen:

[afbeelding]

[afbeelding]

FILMPJE!

Ik vind het er erg mooi uitzien, en in tegenstelling tot de vele andere led bars en vergelijkbare producten die ik tot nu toe heb gezien ziet het er ook kwalitatief hoogwaardig uit. De plaatjes hier zijn van choppers, maar een korter balkje kan heel goed op een ander type motor, bij mij komt het op een SM.

Het is dus een flexibele led strip met achterlicht, remlicht en richtingaanwijzers in één. Werkt zonder RTB (run/turn/brake) module. Verkrijgbaar in de volgende lengtes:
15.7 cm, 20.3 cm, 24.9 cm, 27.9 cm, 37.3 cm

Zie hier voor verdere details en prijzen

Dit product is ontwikkeld door Chrome Glow zelf, en daarom alleen via hun verkrijgbaar. Dit zou geen probleem zijn als ze geen $52 vragen als verzendkosten. Vandaar deze inkoopactie, als er nog een paar geintresseerden zijn dan kunnen we de verzendkosten delen en zijn we met de huidige dollarkoers van 1.33 redelijk goedkoop uit. Bij grote interesse kan de prijs wellicht ook omlaag.


Graag alleen reageren op dit topic bij interesse, geen nutteloze reacties of het verkondigen van negatieve meningen, I don't care, I don't need to hear it :)

Anders wordt hij strakt weer gesloten.

PM sturen kan ook, dan zet ik je op de lijst.


Zou het daardoor komen?



:W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan