Instellingen vering CBR 1993

Matsudo

675R Daytona
2 jul 2005
66
21
Mijn buurman heeft een CBR uit 1993. Hij loopt maar aan te klooien met zijn vering en hij vindt het nooit echt goed. Zelf voel ik ook wel dat de voorkant in bochten soms begint te bobbelen (alsof er een slagje in het wiel zit). In ieder geval, hij wil graag weten wat een sportieve instelling is. Dus hoeveel tikkies moet hij alle aan te draaien onderdelen geven om een sportieve instelling te hebben. Dan kan hij van daaruit verder experimenteren.

Waarom hij het zelf niet op motor-forum zet..... Ik internet teveel en hij niet. Hij dacht dat ik het op het internet wel kon vinden, (ik ook), maar dat lukt me niet.
 
600, zo'n zwarte met roze. Alleen heeft ie dat roze er gelukkig afgefohnt.

WAT IS ER MIS MET DAT ROZE!?!? :(

Ik weet zo effe uit m'n hoofd dat ik mijn ZWART MET ROZE CBR (die nu een beetje geel is... O-) ) met de achtervering op 5 had staan. Lekker strak om hem meteen na een drempel terug op grip te hebben, maar niet zo dat je ballen de klap te verduren krijgen. :+
Van voren weet ik nog niet hoe en wat want ik heb net andere voorvorkolie in m'n poten gedaan dus daar ben ik zelf ook nog mee aan het pielen.
(Daarbij denk ik dat die voorvorkolie ook wel van belang is in zijn afstelling)

[me]SageCloud vindt zichzelf ook wel een bietje sportieve rijder. O-) [/me]
Maar niet tegen mijn moeder zeggen hè. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan