instructies Gorider Excalibur

23 mei 2013
19
0
is er iemand zo slim geweest om de instructies van de Gorider site op te slaan op zijn computer?
Ik niet..... ;(

Ik heb mijn nieuw aangeschafte Gorider Excalibur geregistreerd op de site maar heb nooit een bevestigingsmail gekregen.... En ik was zo dom om het niet even te noteren (verwend met bevestigingsmails....).

Nu wil ik zelf gemaakte routes in mijn Excalibur plaatsen maar kan niet meer inloggen en ik weet niet in welk mapje op de Gorider waar de routes opgeslagen moeten worden.

Ik heb Gorider al gemaild maar nog geen reactie....

Ik word een beetje zenuwachtig omdat ik donderdag vertrek naar Italië op de motor. In Oostenrijk en noord Italië wil ik natuurlijk leuke routes kunnen rijden die geladen zijn in mijn navigatie.

Wie o wie kan mij helpen....

Alvast bedankt,

Stephan
 
Gorider werkt met de IGO Primo software en daarvan kan je de gebruiksaanwijzing makkelijk vinden.
Zoek naar Primo 2.2 want dat lijkt het meeste op de Gorider aangepaste versie.

Als je de Gorider aan de PC hangt en dan in de verkenner zoekt naar de soortgelijke map: primo/content/userdata/map en daar de routes in kml formaat [eventueel omzetten met Tyre] in zet, dan zou je de routes in de navigatie moeten kunnen laden voor het rijden.
 
idd, wat bovenstaande zegt. Dan navi opstarten en naar route options gaan, dan naar meer, dan scrollen naar beneden en route laden...... Dan kom je in het menuutje waar al je routes staan.....althans, horen te staan......
 
Terug
Bovenaan Onderaan