intruder 1500 ,heeft geen spanning,

19 mrt 2021
8
2
etten leur
intruder 1500 ,heeft geen spanning,
naar de rit heb ik de motor stil gezet en daar naar wild ik hem weer starten, maar dat deed hij dus niet, het klonk net als of de accu leeg was..(decompressie klep staat verkeer afgesteld blijk achteraf)
ik heb hem met een power booster proberen te op te starten, maar dat werkte niet echt. mijn startmotor blijf nu lopen en mijn spanningsregelaar was stuk. ik heb nu mijn spanningsregelaar en startrelais al vervangen maar nog heb ik geen spanning op de motor, geen een lampje brand, ik heb ook de zekering gecondoleerd en die zijn goed, hebben jullie misschien een idee waar het probleem kan zitten .
 
ja die weet ik die zit achter het paneel bij mijn voetrem. maar daar zit geen hoofdzekering in alleen minne zekeringen van 10 en 15 amp..

Hallo Pierre! :W

Misschien staat hier je antwoord?


Quote(s):
Hoofdzekering vind je onder de linker neptankhelft, samen met startrelais cdi en benzinepomp
En je spanningsregelaar zit weer achter je linker carterhelft waar geen olie achter zit, als je erop zit. Dat stuk wat een look heeft als een turbo lucht-inlaat.
....daar zit een stekker achter die weg gesmolten was. Daar kwam .. na een uur al achter. Bekend verschijnsel bij motorfietsen. Goedkope stekkers.... af fabriek. (Unquote, geredigeerd)

Neptankhelft, carterhelft waar geen olie achter zit, iets wat een look heeft als een turbo lucht-inlaat, gesmolten goedkope stekker(s), bekend verschijnsel af fabriek.. Wat is dat voor een brommer??
 
Laatst bewerkt:
Hallo Pierre! :W

Misschien staat hier je antwoord?


Quote(s):
Hoofdzekering vind je onder de linker neptankhelft, samen met startrelais cdi en benzinepomp
En je spanningsregelaar zit weer achter je linker carterhelft waar geen olie achter zit, als je erop zit. Dat stuk wat een look heeft als een turbo lucht-inlaat.
....daar zit een stekker achter die weg gesmolten was. Daar kwam .. na een uur al achter. Bekend verschijnsel bij motorfietsen. Goedkope stekkers.... af fabriek. (Unquote, geredigeerd)

Neptankhelft, carterhelft waar geen olie achter zit, iets wat een look heeft als een turbo lucht-inlaat, gesmolten goedkope stekker(s), bekend verschijnsel af fabriek.. Wat is dat voor een brommer??
dankje, ik had dit al gelezen .maar zit dan de hoofdzeker dan bij de startrelais ,daar zitten twee van 30amp,
 
Terug
Bovenaan Onderaan