Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Intruder topic (deeltje II)

zonder reclame te maken.. ik heb gebruik gemaakt van "meguiars ultimate fast finish"

Super licht, super fijn, en levert een mooi beschermlaagje op zonder dat het gaat glimmen. Prima geschikt voor matte lak.
Er zijn meerdere producten speciaal voor matte lak, maar dit had ik al staan en doet het prima.
 
Ik gebruik voor een van m'n Harley's Matt Finish van Muc-Off. Ook tevreden over.
 
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een "seat cowl" voor een m800 (2013). Iemand enig idee waar deze te verkrijgen zijn?
 
Geen enkele wax gebruiken,je heb speciaal spul voor matte lak,ik zelf deed het enkel met wasbenzine,gebruik
je wax dat gaat het glimmen en krijg je vlekken.
 
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een "seat cowl" voor een m800 (2013). Iemand enig idee waar deze te verkrijgen zijn?
Zoiets,bouwjaar komt niet overeen ,maar waarschijnlijk past deze ook op die van jou,
anders voor de zekerheid ff bellen,
 
Hoi , is er iemand die toevallig weet of mijn voorgaande motor nog ergens rondrijd ?
Suzuki M1500 , met 240 achterband en Miller uitlaten plus verschillende zaken in koetswerkkleur gespoten .....
 
Iemand hier die nog inspiratie heeft...

 
Thnx inSaNo , maar was een Belgische motor , heeft te koop gestaan bij Axel's Bike shop in Heerhugowaard , verder weet ik het niet . Dus op kenteken kan ik hem alvast niet volgen ....
 
En nog een paar stappen verder.
Vanwege een aantal slechte Chroom delen gaan we voor de uiteraard veel modernere ''Gepoetst staal'' look
Moet zeggen dat ik het oprecht mooier vind.


Voor:

Na:
 


Ik heb wel intresse! Ben nieuw op deze forum dus weet niet hoe we het beste in contact kunnen komen
 

Ik rij o.a zelf een Yamaha Dragstar xvs 1100 uit 2004 en ik heb dat absoluut niet, ook niet met mijn Kawasaki Vulcan's 1500.
Ik had dat wel met mijn voormalige Honda VT1100 die moest je echt in z'n toeren rijden en dat is idd niks.
 
Ello!

Ik heb afgelopen vrijdag een Volusia 800 Bobber opgehaald:



-
Nu vind ik de open dragpipes mooi, maar wel te luid. Ik ben van plan om er universele DB-killers in te stoppen. Degene die ik kan vinden zijn deze:
40mm DB-Killer van Uitlaatstore.nl

De uitlaten zijn 41mm binnendiamter, de DB-killers zijn 40mm. Het geperforeerde deel is 32mm. Daaromheen wil ik nog wat dempwol bevestigen met ijzerdraad of rvs tie-wraps.

Zal dit voldoende zijn om het scherpe geluid, en het naklappen (bij gas los/koppeling in) eruit te halen? Mag best wat herrie maken, maar dan wel het liefst zonder naklappen en raspen. Ik wil de donkere tonen overhouden zegmaar.

Alvast bedankt!
 
Ja. Wss wel.
 
Denk dat die tie-wraps in de uitlaat geen lang leven beschoren is.
 
Nieuwe volger van dit topic, dus gelijk maar een plaatje van mijn Intruder
T'is een fiets voor erbij; beetje knutselen en af en toe een klein toerritje, over het algemeen verplaats ik me op een GS(A)

 
Correct, hij was zilver met een geblokte racestreep er overheen
Ik heb hem vorig jaar gekocht van een collega (Ferdinand) die heeft hem een jaar of 2 (?) in bezit gehad.

edit:plaatje toegevoegd, van hoe ik hem kocht en een foto die ik van mijn collega kreeg, is dat bij jou in de schuur?
 
Laatst bewerkt: