Iridium vizier

Flügeltje

Die hard MF'er
30 jun 2002
773
0
Slagharen
Hoi, ik ben binnenkort van plan om voor mijn Suomy Gunwind ( Troy Corser ) een
blauw iridium vizier te kopen. Nu heb ik al veel gelezen over die iridium vizieren maar zijn ze nog steeds zo slecht ?
En is het nodig om hierin een pinlock te laten zetten ?

Groeten Flugel
 
Hoi, ik ben binnenkort van plan om voor mijn Suomy Gunwind ( Troy Corser ) een
blauw iridium vizier te kopen. Nu heb ik al veel gelezen over die iridium vizieren maar zijn ze nog steeds zo slecht ?
En is het nodig om hierin een pinlock te laten zetten ?

Groeten Flugel
pinlock kan ik je aanraden, is nl. een 2e vizier. Omdat daar een laagje lucht tussen zit beslaat je vizier een stuk minder snel. Met vraag 1 kan ik je helaas niet helpen
 
Hoi *D

Ik heb ook een suomy gunwind.Heb zo twee helmen voor mij en het vrouwtje.de ene met het gewone vizier en de andere met het blauwe iridium.In het donker is het wat minder met het blauwe vizier.Hij is redelijk krasbestendig.(ik heb er toch geen problemen mee).Ik heb wel in beide helmen het fog city systeem moeten monteren.de vizieren dampten allebei aan.Ik heb op het blauwe de gewone anti fog geplakt en op het gewone vizier heb ik nu een fog city die donkerder wordt met het licht of zon.Ben er tevreden mee maar de fog city vervang ik toch om de 8 a 9 maanden omdat ik een doorrijder ben ook in de winter en met het proper maken er kleine krasjes op de fog city komen.De blauwe iridium heb ik in belgie ong 44 euri's betaald.De fog city ong 26 euri's(laatste weet ik niet juist meer maar dan heb je ongeveer toch al en gedacht erover).

Groeten hayabenni :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan