is dit idioot???

Als je het geld kan missen gewoon doen. Elke keer als ik een SF of SM en wat dan ook tegenkom wil ik ook iets dat ik zelf gebouwd heb en uniek is. Heb al een goed begin een XR *O*
 
Ik vind als je iets naar eigen smaak wil maken dat je dit gewoon moet doen en wat een ander er van vind is dan zo. Maar let wel goed op wat je gaat doen. En dat het allemaal in verhouding blijft en dat je niet te vergaat.

Voor de rest zeg ik ik vind foto nummer 2 echt super *O* *O* Zo zou ik ook wel mijn sv willen hebben. Vooral de voor zijde want het frame kan ik niet verandere ik hem een nieuwer type sv
 
Kijk uit met eraan beginnen, het is verslavend.
Als je eenmaal klaar ben met (ver)bouwen vind je het resultaat fantastisch maar vind je het jammer dat hij klaar is..... en dan gaat hij eruit voor een nieuw project.
Voor je het weet doe je de uitspraak: Bouwen is leuker als rijden... en kom je vaker in het streetfighter topic dan op je vrouw...
Dussssssss zeg achteraf niet dat je niet gewaarschuwd bent.
 
Joh wat anderen ervan vinden moet je je niets van aantrekken :N

Als jij degene bent die het mooi vindt en je het geld ervoor over heeft zou ik het gewoon doen :Y
 
Waarom uberhaupt motorrijden? Is toch nergens goed voor? |(

Waarom uberhaupt leven? Dood ga je tóch wel. |(

Als de TS plezier beleeft aan het sneller/mooier maken van zijn motor, wie ben jij dan om hem dat te misgunnen.
Hij vraagt om meningen en dan geef ik die.. :')
 
Ik vind het een goed plan, als je het geld hebt en er ook voor over hebt:
vooral doen!
Je leeft maar een keer (en het is ook nog eens goed voor de economie _O-).
 
Zeker doen.. Dan heb je een motor met je eigen handen 'gemaakt' en dan heb je iets om trots op te zijn
 
en toen dacht ik: hee, dat ziet er leuk uit. wil ik ook. maar ja... die kuipen zijn hier niet te verkrijgen, het bedrijf dat ze maakt bestaat niet meer, tweedehands ook niet gevonden dus dat vervalt meteen! verder heeft mijn motor veel gelopen etc. ... bla bla bla...

en dit dan
Racekuip sv650
of bedoel je dat niet
 
gekkenwerk *O*

als je dan toch veel geld uit wil geven, verkoop die sv en koop er een mooie "triumph street triple R" voor terug en ga die een beetje extra " tweaken" })
 
gekkenwerk *O*

als je dan toch veel geld uit wil geven, verkoop die sv en koop er een mooie "triumph street triple R" voor terug en ga die een beetje extra " tweaken" })

Helemaal mee eens :Y

Dus idd idioot idee om je sv zo te verbouwen, maar dat is gewoon mijn mening. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt. O-)
 
jongens, ik heb een vraag...

(betere knip en plakwerk)

wat is nou wijs?

Wíjs is het niet, maar wel gaaf. Als je het gedaan krijgt is het ook zeker uniek! Als je in de gelegenheid bent zoiets te doen, zeg ik doen!

Tomaten gooien is zó 2007. Ik werk bij een fruitimporteur. Mag ik een Pomelo gooien?

Groeten, Karl
:+
 
Een hobby mag geld kosten, en sleutelen aan je fiets is net zo leuk als het er op rijden ;)
realiseer je wel dat je hem idd een tijd moet missen om dat hij helemaal uit elkaar ligt en je de nodige tegenslagen krijgt, gebeurt altijd.

Ben je ook van plan om de achterbrug te veranderen, iets van een RS250, of een van een rsvmile of zo???

RFast
 
gekkenwerk *O*

als je dan toch veel geld uit wil geven, verkoop die sv en koop er een mooie "triumph street triple R" voor terug en ga die een beetje extra " tweaken" })
my though exactly :^ 3 x raden wat de vervanger word van mijn Sv :9~

(eerst sparen :j )
 
Ik las het en dacht: is die nou volkomen van de pot gepleurd????? :+

Maar volgens mij is het jouw motor, jouw hobby en jouw geld. Gewoon doen dus.
 
pimpen kost meer dan je lief is :+
Ik heb het ook eens gedaan (niet zo erg als jouw ideeen) maar heb toen ook veel geld gestoken in het opdirken van een relatief goedkope motor.
Je moet vooral e-bay / marktplaats in de gaten houden voor koopjes :Y
 
Als zoveel mensen zeggen dat het geen goed idee is, is het ws een geniaal idee. De massa herkent een genie meestal niet. :P

En kijk eens naar onze regering.. heeft ook de meerderheid voor gezorgd.

Direkt doen dus, niet meer over nadenken. en een standaard triumph is lang niet zo leuk als een door jezelf gepimpte, unieke SV. en de rijeigenschappen zijn misschien ook nog wel een stuk beter als je de vering goed aanpakt..

Suucces.
 
Laatst bewerkt:
Als zoveel mensen zeggen dat het geen goed idee is, is het ws een geniaal idee. De massa herkent een genie meestal niet. :P

En kijk eens naar onze regering.. heeft ook de meerderheid voor gezorgd.

Direkt doen dus, niet meer over nadenken. en een standaard triumph is lang niet zo leuk als een door jezelf gepimpte, unieke SV. en de rijeigenschappen zijn misschien ook nog wel een stuk beter als je de vering goed aanpakt..

Suucces.
geef mij toch de triumph maar hoor ;) standaard al mooier, beter blok, beter rijwiel gedeelte
 
Terug
Bovenaan Onderaan