Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijkerdekijk allemaal positieve (en realistische) reacties van solorijders met duizenden kilometers zijspanervaring die dus kennelijk heel goed weten waar ze over praten....
Waarom twee wielen ?
Zware zijspancombinaties zoals bijvoorbeeld de BMW K1200LT, HONDA GL1500 en HONDA GL1800 hebben ten opzichte van de dynamische eigenschappen een nadeel. In een linker bocht belast de motorfiets het enige zijwiel zeer sterk. Om te voorkomen dat daardoor de combinatie sterk gaat overhellen worden zijspannen aan deze motorfietsen in de regel relatief hard afgeveerd, dit natuurlijk geheel ten nadele van het comfort in het zijspan. EML heeft een aantal jaren geleden het HCAD veersysteem ingevoerd ter verbetering van het comfort. Maar door innovatie word dit systeem overtroffen. Twee wielen nemen deze belasting beide voor de helft over zodat er een betere stabiliteit in linkse bochten en een veel beter veercomfort ontstaat.
Hiero: de officiele site: http/www.emlsidecar.com/GTtwinnlframe.htm
van EML, zit hier in het dorp
Volgens mij is het zo dat het verschil of het wel of geen zijspan is in dit geval of de zijspan onlosmakelijk verbonden is aan de motor.
Is dit wel het geval is het een auto. Denk maar aan aan zo'n trycke (prut hoe schrijf je dat? zo'n VW met drie wielen) daar hoef je ook geen helm op te hebben.
En volgens mij kent de wet gen motoren op vier wielen.
Ik zeg dat het een auto rijbewijs nodig heeft...
Misschien dat baksteen of zo daar duidelijkeid in kan geven
Dat Deel van het Verhaal klopt, maar het is wel zo dat
de typische reakties van een Driewieler verloren gaan.
nog afgezien van het Ruimteverlies in de Bak.
De Bak is amper meer de Lucht in te krijgen, een Stoppi
kun je ook vergeten, en over dwars door de Bocht zit er ook bijna niet
meer in.