Tomaatje-oud
geblokkeerd account.
- 28 jan 2007
- 800
- 0
afgelopen november heb ik een ktm 660 smc gekocht bij the motorcycle company.
Ikzelf woon in den helder, en die gasten zitten bij rotterdam. maargoed, aangezien je niet met dit type motor wordt doodgegooid ben ik erheen gereden voor een proefrit. die was helemaal goed dus onderhandelen en uit eindelijk de motor gekocht.
ik naar huis om de week daarop de motor te halen, maar dit ging dus langer duren, motor had lekke keerringen.
enfin, ik had toen geen tijd meer om de motor op te halen dus hebben ze de motor gebracht, erg netjes.
had nog een praatje gemaakt met degene die em kwam brengen, en het bleek dat ze wel vaker motoren door het land reden.
tot zover het positieve...
sinds kort zweet ie aan de onderkant van het blok, en is de teller overleden. en aangezien ik een half jaar garantie heb (op ALLES, staat z op w) ben ik gaan mailen.
enfin, een week nadat ik gemailed had maar even gebeld, want nog steeds geen reactie. ze zouden terugmailen. na een paar dagen weer mail, ze willen hem daar hebben. (toen ik mailde dat ik proef wou rijden had ik binnen een paar uur mail, nu gaan er daaaaagen overheen) das mooi dacht ik. met enige kosten in het achterhoofd terugmailen of ze hem op willen halen (je gaat immers niet 150 km snelweg met een lekkende 1 cilinder rijden...)
krijg ik een mailtje terug, dat ze hem voor 300 euro heen en weer rijden.
dit lijkt me een beetje veel. dat dus gemailed, en of ze de onderdelen op willen sturen waarvan ze denken dat ze kapot zijn, en dat ik deze dan vervang, en de defecte onderdelen op mijn kosten naar hun retourneer. en nu wacht ik weer een week op de mail (ze wilden persé contact via de mail, toen ik belde) en ik ga morgen maar weer bellen, want nu word ik er wel een beetje moe van. ik heb het idee dat ze de zaak lopen te rekken en mij onnodig veel laten betalen voor vervoer.
ligt het nou aan mij of....?
en is het redelijk om (onder garantie) een nieuwe teller te vragen, en de kapotte naar hun op te sturen?
Ikzelf woon in den helder, en die gasten zitten bij rotterdam. maargoed, aangezien je niet met dit type motor wordt doodgegooid ben ik erheen gereden voor een proefrit. die was helemaal goed dus onderhandelen en uit eindelijk de motor gekocht.
ik naar huis om de week daarop de motor te halen, maar dit ging dus langer duren, motor had lekke keerringen.
enfin, ik had toen geen tijd meer om de motor op te halen dus hebben ze de motor gebracht, erg netjes.
had nog een praatje gemaakt met degene die em kwam brengen, en het bleek dat ze wel vaker motoren door het land reden.
tot zover het positieve...
sinds kort zweet ie aan de onderkant van het blok, en is de teller overleden. en aangezien ik een half jaar garantie heb (op ALLES, staat z op w) ben ik gaan mailen.
enfin, een week nadat ik gemailed had maar even gebeld, want nog steeds geen reactie. ze zouden terugmailen. na een paar dagen weer mail, ze willen hem daar hebben. (toen ik mailde dat ik proef wou rijden had ik binnen een paar uur mail, nu gaan er daaaaagen overheen) das mooi dacht ik. met enige kosten in het achterhoofd terugmailen of ze hem op willen halen (je gaat immers niet 150 km snelweg met een lekkende 1 cilinder rijden...)
krijg ik een mailtje terug, dat ze hem voor 300 euro heen en weer rijden.
dit lijkt me een beetje veel. dat dus gemailed, en of ze de onderdelen op willen sturen waarvan ze denken dat ze kapot zijn, en dat ik deze dan vervang, en de defecte onderdelen op mijn kosten naar hun retourneer. en nu wacht ik weer een week op de mail (ze wilden persé contact via de mail, toen ik belde) en ik ga morgen maar weer bellen, want nu word ik er wel een beetje moe van. ik heb het idee dat ze de zaak lopen te rekken en mij onnodig veel laten betalen voor vervoer.
ligt het nou aan mij of....?
en is het redelijk om (onder garantie) een nieuwe teller te vragen, en de kapotte naar hun op te sturen?
Laatst bewerkt: