- 29 apr 2004
- 31.982
- 18.043
Wat ik van een collega weet die in 2003 zo,n 850 reed is dat de 850 mooier rond loopt dan de 1100 destijds. Iets met boring en slagvolumes van de 850 in vergelijking met de 1100.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die ouwe baas wil zn fiets er van kunnen betalen, daarom issie zo duur
Tsja, als je BMW wil rijden, moet je ook BMW betalen. En zo’n BMW RT is nu eenmaal altijd mijn droom geweest.
Ik kan er natuurlijk ook 2500-3000 euro extra tegenaan gooien en voor een RT1200 uit 2006 gaan.
Is trouwens nog altijd een optie hoor
OT: Wat een irritant forum is dat trouwens zeg. Elk topic moet geodgekeurd wordenVraag eens na op het BMW RT Forum, misschien dat mensen de fiets zelfs herkennen
klopt, maar dan heb je dus meer risicoof particulier kopen , spaar je ook weer al 500-1000€ uit ...
BMW R850/11x0R wie rijdt er een? (Part 2)OT: Wat een irritant forum is dat trouwens zeg. Elk topic moet geodgekeurd worden
klopt, maar dan heb je dus meer risico
het is net BMW zelf,..OT: Wat een irritant forum is dat trouwens zeg. Elk topic moet geodgekeurd worden
Dan importeer je er toch een uit de randstad? Als het de moeite waard is dan zou ik er wat tijd aan besteden.Maar dat is 6 jaar geleden en het grootste probleem met deze vergelijking is misschien wel de verschillende prijzen per regio’s. Er staan hier genoeg R1150RT’s in de regio te koop met kilometerstanden tussen de 50.000 (€4500,-) en 150.000 kilometer (€2900,-). En allemaal een bouwjaar van 2001/2002
Het is bekend dat auto’s in de randstad goedkoper zijn dan hier in het zuiden. Misschien is dat met motoren ook wel zo
OT: Wat een irritant forum is dat trouwens zeg. Elk topic moet geodgekeurd worden
Je hebt allang beslist dat je hem zou kopen.We gaan er vanvond heen. Zal proberen om niet al te enthousiast te zijn
Als ie verder goed is wel jaJe hebt allang beslist dat je hem zou kopen.