Als je me dit 2,5 uur geleden had gevraagd had ik nog voor je kunnen kijken. Heb net de kappen er weer op.
Daar istie niet veel mee hoor! Hup, schroevendraaien en die dingen er weer af!
Waarom dat US naar EU gedoe eigenlijk cbrjochem? Is dat verplichte aanpassing voor invoering? (lijkt me sterk dat je'm zelf hebt ingevoerd vanuit US) Waarom dan wel?
Interessant. Vertel meer, want heb sinds deze week ook een US modelletje... Niet dat er nu niet genoeg power in dat ding zit, maar meer is altijd beterrrr
Interessant. Vertel meer, want heb sinds deze week ook een US modelletje... Niet dat er nu niet genoeg power in dat ding zit, maar meer is altijd beterrrr
Op het kastje van mijn '91 CBR 600F staat:
MV9EC
823K
0Y26
Voor de duidelijkheid: mijn CBR is een Europese (ik heb 'm nl. zelf uit Belgie ingevoerd; verder is ie ook altijd Belgisch geweest, dus geen Amerikaanse ofzow)
Volgens mij is die 86 gemeten als MON en de 95 als RON, zijn beide een maat voor de klopvastheid van de benzine, alleen anders gemeten. Preciezer weet ik het ook niet, maar 86 mon is ongeveer gelijk aan 95 ron.Is dat gedaan omdat de amerikaanse benzine een lager octaan heeft dan europese (86 t.o.v. 95 hier)?
Zijn die japanse fietsen niet begrensd op 180 km/uur? Meestal zat dan in de (mijlen)teller een systeempje om hem niet harder dan 180 te laten lopen. Ik denk dat Mobu motors in Enkhuizen je daar wat meer over kan vertellen, aangezien ze japanse 400's importeren.Weten juliie of dit alles ook van toepassing is op de F3?
Heb namelijk een uit Japan geimporteerde F3 gekocht.
Jaja...ik weet dat ze uit eindelijk allemaal uit Japan komen, maar deze was dus ook voor de Japanse markt bedoeld (heeft ook mijlenteller)
Het vervangen van de mijlen teller voor een kilometer teller....is dat gewoon een kwestie van de teller vervangen, of komt daar meer bij kijken???
Zijn die japanse fietsen niet begrensd op 180 km/uur? Meestal zat dan in de (mijlen)teller een systeempje om hem niet harder dan 180 te laten lopen. Ik denk dat Mobu motors in Enkhuizen je daar wat meer over kan vertellen, aangezien ze japanse 400's importeren.
Weten juliie of dit alles ook van toepassing is op de F3?
Heb namelijk een uit Japan geimporteerde F3 gekocht.
Jaja...ik weet dat ze uit eindelijk allemaal uit Japan komen, maar deze was dus ook voor de Japanse markt bedoeld (heeft ook mijlenteller)
Het vervangen van de mijlen teller voor een kilometer teller....is dat gewoon een kwestie van de teller vervangen, of komt daar meer bij kijken???
Weet er ook iemand waarom de ontsteking van de amerikaanse modellen later staat dan de europese
Is dat gedaan omdat de amerikaanse benzine een lager octaan heeft dan europese (86 t.o.v. 95 hier)?
Gr. Jeroen
Euhm welke sproeiers heb je er nu inzitten dan?Op zaterdag 09 maart 2002 19:36 schreef cbrjochem het volgende:Carberateur....
Sproeier California 132
US & UK 135
Ik heb een dynokitje geplaatst met een K&N luchtfilter, en ben zeer tevreden. Hij is een stuk zuiniger (scheelt echt), en hij reageert veel beter op het gas.
Euhm welke sproeiers heb je er nu inzitten dan?Op zaterdag 09 maart 2002 19:36 schreef cbrjochem het volgende:Carberateur....
Sproeier California 132
US & UK 135
Ik heb een dynokitje geplaatst met een K&N luchtfilter, en ben zeer tevreden. Hij is een stuk zuiniger (scheelt echt), en hij reageert veel beter op het gas.
Heb ff blik geworpen en ik heb er op staan:
MV9AC 824K 3902
Mijn fiets is dus een US Model
Euhm welke sproeiers heb je er nu inzitten dan?
ik heb ook dynokitje gedaan en is echt veel beter, maar zuipt ook meer