jaaaaaaa hij is besteld

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Ben vandaag een testrit wezen maken op een cbr600rr en was gelijk verkocht :9~ .Twijfelde er al lang over maar na die rit wist ik genoeg.Heb hem dus besteld...2004 model rood/zwart }) Hij word pas in maart afgeleverd maar ja de winter komt er toch aan.Kreeg bij de motor aan 1100 euro aan waarde bonnen dus ben gelijk ook aangekleed.Ik weet t ,....rustig beginnen op je 1ste motor maar damn....heb gelijk wel het mooiste model onder m'n kont *D

Groetjes Rossifan
 
gefeliciteerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrddddddddddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!
 
Wat zal er een aanslag gepleegd worden op dat geduld van je :) maar al dat wachten zal zeker de moeite waard zijn geweest als je hem straks in Maart op mag gaan halen.
Ik denk dat je nu maar het beste in winterslaap kan gaan, dan schiet de tijd tenminste een beetje voor je op.
Wel een picie van de bike en je eigen in je nieuwe pak he tegen de tijd dat je hem hebt!
Veel voorgenot gewenst!
 
Dat komt zeker in orde met die foto's en die winterslaap...............eigenlijk wel een goed idee!!
 
Rood zwart zijn mijn kleuren!

Veel geluk en onthoud ff het is geen kunst om hard te rijden maar het is wel een kunst om je te weten beheersen daar waar het nodig is.

Dus niet ...zal ik ff gasse het kan net...Nee dan moet je het juist niet doen. Ga voor het zekere!

Ik maak me namelijk zorgen om die mooie fiets :]
 
Rossifan, gefeliciteerd met je beste keus.
Weet je (behalve andere kleuren) wat de veranderingen zijn met de modellen van
2003 ??
 
Wow gaaf man mooi ding ;) wou dat ik er zo een onder me kont had hehehe. Dat word nog even flink sparen voor mij.

You lucky bastard ;) in Maart mag je lekker :]
 
Zover de dealer mij kon vertellen(Motoport Breda)zijn er behalve de kleuren dit jaar geen verdere veranderingen aan de cbr600RR.
 
Netjessss, gefeliciteerd. Tis wel mooi dat ie nieuw is. kan je de motor wat leren kennen, en wat kilometers maken. Veel plezier ervan.
 
je hebt wel het mooiste model gekozen. De mooiste kleur daarintegen blijft ZWART.
full


maar toch gefeliciteerd hoor.
 
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:02 schreef Rossifan het volgende:
Ben vandaag een testrit wezen maken op een cbr600rr en was gelijk verkocht :9~ . Ik weet t ,....rustig beginnen op je 1ste motor maar damn....heb gelijk wel het mooiste model onder m'n kont *D

Gefeliciteerd Rossifan, idd een ontzettend strakke fiets + kleur. Hopelijk houdt je em lang heel. Kijk trouwens ook eens op www.cbrclub.nl, kzal je vast ergens tegenkomen aangezien je hier in de buurt woont.

Greetz,
 
Bedankt voor jullie positieve reacties...tenminste eens geen negatieve geluiden in de trand van "een 600 is veel te zwaar"THANX en ik hoop jullie straks allemaal eens tegen te komen op de weg
 
OK
komt een negatieve reactie:waar betalen we dat van op die leeftijd?,en is inderdaad wel pittig wat PK's,voor een beginner

Verders wens ik je veel geluk,en dat zal wel lukken met die mooie bike.
 
Terug
Bovenaan Onderaan