Jaap Timmer

Een bijzonder figuur die veel voor de motorsport in NL gedaan heeft.
Alleen zijn commentaar hoefde van mij niet, daar zijn/waren betere mensen voor.
Maar hij zal gemist worden!
 
Een bijzonder figuur die veel voor de motorsport in NL gedaan heeft.
Alleen zijn commentaar hoefde van mij niet, daar zijn/waren betere mensen voor.
Maar hij zal gemist worden!

Zijn commentaar was altijd wel uiterst enthousiast en getuigde bovendien van groot respect voor de coureurs. Ik zie hem daarom juist als een groot voorbeeld voor de huidige generatie van commentatoren.

Daarnaast hoor ik alleen van Patrick van den Goorbergh dingen die ik zelf niet zie of weet.
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast hoor ik alleen van Patrick van den Goorbergh dingen die ik zelf niet zie of weet.
Die ligt er mooi uit voor dit seizoen. -O-
Maar dat is weer een ander verhaal.

Sterkte aan de familie van Jaap, zijn commentaar was altijd erg gezellig om te horen. :}
Alleen heeft hij juist daarbuiten een enorme staat van dienst.
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen in de motorsport was Timmer een grote.
Hij was autodealer in Assen (zal de familie ondertussen wel overgenomen hebben), en is voorzitter geweest van de Europese dealervereniging van Opel en ook van de "algemene" Europese dealervereniging.
Vanwege dit voorzitterschap is hij zelfs een paar jaar lid van de raad van commisarissen bij Opel geweest *D
'Mister TT' Jaap Timmer overleden

Autovakblad: 'Mister TT' Jaap Timmer een van de invloedrijkste Nederlanders in autobranche
ASSEN - TT-boegbeeld Jaap Timmer is gekozen tot een van de vijf meest invloedrijke Nederlanders in de autobranche van de afgelopen twintig jaar.
'Mister TT' Timmer dankt zijn verkiezing niet aan de TT in Assen, maar aan zijn jarenlange inzet voor de Opel-dealers in Europa. Volgens het autoblad is Timmer een rasbestuurder die ongelofelijk veel voor elkaar weet te krijgen.

De verkiezing is georganiseerd door het blad Automotive.
 
Laatst bewerkt:
R.I.P. Weer een oude held van vroeger ons ontvallen..
Zijn commentaar vond ik altijd zo goed,uitspraken zoals rijden op de rand van de krant.
-O-
 
Als je aan de oude beelden van de Dutch TT denkt, dan hoor je onlosmakelijk Mister TT op de achtergrond.
Jaap, RIP
 
Terug
Bovenaan Onderaan