Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Freekz

Die hard MF'er
2 jan 2010
368
0
46
leuk speelgoed! volgens mij is hier ook niemand die "gewoon" 1 span of motor heeft.. ik ook niet trouwens..

Hellracer

MF veteraan
15 apr 2004
9.766
30
45
Standdaarbuiten
Ha Bertje!
Wat een gezelligheid!
Ik kom dit jaar ook weer eens langszwabberen samen met Liesje. Ze wilde eigenlijk al komen kijken naar de lammetjes maar ik zit nogal krap in de tijd tegenwoordig.

Enigma1500

MF veteraan
10 jul 2005
1.606
4
56
Den(k) Helder
www.ezto.nl
Nou, nog niet echt omgekocht 8-) Maar Bertje is wel langsgeweest en we hebben de diverse opties doorgesproken. Het probleem is echter dat ik er nog niet aan kan beginnen, eerst al die on-affe projecten afmaken die nog vol spanning op me liggen te wachten.
(edit) Oh ja, en rijden met de zijspannen, dat moet af-en-toe ook gebeuren. Volgende week, lekker sturen tijdens de Euro Tour van MMC72. Dit keer richting Westerwald (nee, niet naar Boele's) Alhoewel... O-)

Laatst bewerkt:

hevu

MF veteraan
16 nov 2003
4.276
1
63
Zeewolde
Ha Bertje!
Wat een gezelligheid!
Ik kom dit jaar ook weer eens langszwabberen samen met Liesje. Ze wilde eigenlijk al komen kijken naar de lammetjes maar ik zit nogal krap in de tijd tegenwoordig.
Komen je met de hemelvaart even langs zwabberen. zet ik daar biertje vast koud (lees reserveer)

Dhr. Bosso

Zonder bekende bijwerkingen.
24 mei 2012
12.219
43
53
Gekkenhuis Paviljoen 7.
Nou, het hele weekeinde is er in Zierikzee een Simca kampeer weekeinde, waar ik ook verwacht word. Zondag is m'n broer zelf al met iets bezig, dus ik moet een beetje schipperen met de tijd.

Dhr. Bosso

Zonder bekende bijwerkingen.
24 mei 2012
12.219
43
53
Gekkenhuis Paviljoen 7.
Is dat nog wat geworden met die route?
Jazeker. Het overgrote deel wordt nagereden, op Burgh-Haamstede na. Ze willen het hoofdzakelijk op Schouwen houden.

Vertel, waar moet ik weg blijven??
Niet zeuren jij. B| De SIMCA club Nederland houd komend weekeinde een kampeerweekeinde in Zierikzee. Simca is een historisch automerk met een zeer rijk verleden. En ik heb er ook één. :Y

Laatst bewerkt: