Jawa mengsmering & Slivovic část šest

..je zit in staphorst.. neem de paardentram naar het dichtstbijzijnde mechanisatiebedrijf..
 
Daar van Ziten er wel een paar van maar dan moeten de lagers er eerst uit en dan wel de
Echte skf lager er weer in
 
Ah, het dinges wat de koppeling op zijn plaats houdt :+ Trouwens, als je het leuk vindt:

[afbeelding]

Ik vraag me af hoeveel je kan smeren totdat de boel niet meer loopt... Misschien leuk eens te proberen als vorm van protest.

Dit is deel 6 al, en niet deel 4 :P

Om het lijstje compleet te maken:

1. Jawa mengsmering en meer gezelligheid
2. Jawa Topic deel 2. En populairder dan ooit
3. Jawa mengsmering & gezelligheid část třetí
4. Jawa mengsmering & gezelligheid Část čtvrtá
5. Jawa mengsmering & Pivo, část pět
 
Laatst bewerkt:
Ik zag het net ook pas inderdaad hahaha, zal dat hele deel er maar uithalen, hoeven we daar ook niet meer naar om te kijken.

Mail van Jaap, hij heeft zowel de springveren als een nieuwe primaire ketting *O*

Volgend probleem: Hoe krijg ik in godsnaam dan dat andere tandwiel los? Ach, eerst maar eens Pasen vieren (mezelf volproppen met paaseitjes), dan weer druk maken hoe we het barrel weer oplappen :)
 
Ik zag het net ook pas inderdaad hahaha, zal dat hele deel er maar uithalen, hoeven we daar ook niet meer naar om te kijken.

Mail van Jaap, hij heeft zowel de springveren als een nieuwe primaire ketting *O*

Volgend probleem: Hoe krijg ik in godsnaam dan dat andere tandwiel los? Ach, eerst maar eens Pasen vieren (mezelf volproppen met paaseitjes), dan weer druk maken hoe we het barrel weer oplappen :)
Zo krijg je dat tandwiel los :+
 
@septentrio,als je binnenkort op de ring in leuven deze 634 ziet ben ik dat op weg naar mijn nieuw werk 8-)
full
 
Dit vind ik ook zo'n gezellig sleutelfilmpje! Gewoon jawa op zijkant en gaan. Hamer en schroevedraaier is bijna genoeg. *O*
En tweede deel

Fantastisch _O- Ik gooi meestal ook alles in de deksels, maar ben wel ietsje voorzichtiger! Komt waarschijnlijk wel van pas, heb mijn oude primaire ketting nog dus die kan ik mooi daarvoor als klem gebruiken.

Hee, hij heeft ook kapotte kickstartschakelbakpook springveren! En een heule slappe primaire ketting, dan kan die van mij nog wel even mee vergeleken :X

Enig idee waarom hij een stuk pvc lijkt het wel in zijn deksel geschroefd heeft?
 
Laatst bewerkt:
..Ik ben vandaag niet zo helder in de hasses en heb een vraag over het relais van het laadcontrole-lampje wat jullie wellicht met meer zekerheid kunnen beantwoorden..
Kan ik dit relais vervangen voor een std. 30---/-87
86--85 relais vervangen ondanks dat deze andersom werkt?
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch _O- Ik gooi meestal ook alles in de deksels, maar ben wel ietsje voorzichtiger! Komt waarschijnlijk wel van pas, heb mijn oude primaire ketting nog dus die kan ik mooi daarvoor als klem gebruiken.

Hee, hij heeft ook kapotte kickstartschakelbakpook springveren! En een heule slappe primaire ketting, dan kan die van mij nog wel even mee vergeleken :X

Enig idee waarom hij een stuk pvc lijkt het wel in zijn deksel geschroefd heeft?
Dat is zijn kettingspanner :+
 
Wat ik vandaag heb gekocht:

zRKM5bV.jpg


Kleppenhok. Gelukkig zijn het er maar 4. :+

Wel even wennen trouwens van een 4bak naar een 6bak.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar dagen terug de km-teller uit elkaar gehaald om de aandrijving van de tellerstanddinges te repareren, en nu staat er water onder het glas? _O-

Hmm als de fret is uitgespeeld even kijken...
 
mooie jap zo een wil ik ook wel, maar kan maar een motor plaatsen. nadeel van een jap zijn de
onderdelen zijn duur en soms moelijk te vinden en sleutel onvriendelijk in vergeliiking met de Jawa
sammie
vissen moeten wel wat meer plaats hebben dan in zo een telerhuis
 
Ik heb een paar dagen terug de km-teller uit elkaar gehaald om de aandrijving van de tellerstanddinges te repareren, en nu staat er water onder het glas? _O-

Hmm als de fret is uitgespeeld even kijken...

Rubbertje over datum?

Mooie fiets Soojo, zo wordt die van mij dus waarschijnlijk nooit. Enig idee waar je die spiegels vandaan hebt? Zien er praktisch uit :)

Zal wel een beetje meer power hebben, Burning Rubber? Leuk kleurtje, dat wel! Mooi aanhangwagentje trouwens _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan