Je eigen ontwerpen/ideeën fantasieën

remklauw adaptertje getekend voor een Honda Showa 80mm vork :9
ff kijken of ik het kan laten frezen :Y

full
 
ligt eraan...........zeker iets met........voor een duppie op de......zitten :+

nee :+ maar bij kleine series is het simpelweg onbetaalbaar :+ uurtje programmeren, prototje maken, opspanmalletje om de 2e bewerking te doen, instellen, eerste product weggooien omdat het "neuk" is, afbramen, anodiseren.

dus voor enkelstuks kan ik nou al zeggen dat het niet is wat je zoekt
 
leuk beugeltje heb je getekend..

maar als je (indien mogelijk) zorgt dat je hem gewoon in de klem kan pakken en dat sier-kamertje eruit laat kost ie waarschijnlijk nog maar de helft.. afbramen kun je zelf en normaal blank anodiseren kost geen knoop..
 
als ik hem zo laat dat ie 2x in de klem kan, word ie godsgruwelijk lelijk :Y
sierkamertje is het werk niet, freesie 8 1x spiebaan, en 1x contouren.
afbramen is ook zelfde contourtje volgen en 10 seconden programmeer werk ofzow.
juist de hoofdcontour is het meeste programmeer werk ;)
 
Ik zit al een tijdje met een project in mijn hoofd wat ik eigenlijk in SW uit wil werken.
klasieke board tracker met moderne details, een suz. GR650 blok, zelfbouw frame en hippe girder voorvork met moderne vering, spaakwielen en dikke remmen..

Worden de blokken altijd zelf getekend of zijn die ergens te downloaden, aangezien hier nogal wat tijd in gaat zitten.. B| ???
 
Ik zit al een tijdje met een project in mijn hoofd wat ik eigenlijk in SW uit wil werken.
klasieke board tracker met moderne details, een suz. GR650 blok, zelfbouw frame en hippe girder voorvork met moderne vering, spaakwielen en dikke remmen..

Worden de blokken altijd zelf getekend of zijn die ergens te downloaden, aangezien hier nogal wat tijd in gaat zitten.. B| ???
Jup, een hoop tijd. :Y :Y

Greetz, Q
full
 
full

full

(deze 2 Subaru Boxer-diesels heb ik van I-net geplukt)

6-cilinder SideWinder uitlaat met conische bochten:
full


Tokico 4 zuiger radiale remklauw:
(nu de andere helft nog. Neenee is geen mirror Part)
full


Sjopper:
full


Duc enkelzijdige achtervork:
full


Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan