Jeffry Posthuma Moto3 ONK 2012

Speedy Twin

MF veteraan
17 sep 2007
2.484
0
emmercompascuum
PB Racing Team
het team bestaat uit 8 man
Motor: Honda RS 125CC 2 Takt
ONK (open Nederlandse Kampioenschap) en een aantal wedstrijden in IDM (D)
Klasse: GP3 (125cc 2 takt en 250cc 4 takt) 2012

Rijder: Jeffry Posthuma uit Emmercompascuum (NL)
website www.jeffryposthuma.nl
is nu (vanaf 19-03-2012) een hele week aan het trainen in Engeland
Snetterton park circuit
Oulten Park circuit
Donington Park circuit

voor meer info

Jan Posthuma info@janposthuma.nl tel 0654945134
Kanaal A nz 80 7881KK Emmercompascuum
full
 
Laatst bewerkt:
Ook al een topic zie ik :) Grappig hoor... Zag dat ie in Q1 12e stond, maar geen tijd in Q2?? What happend? Hier wat foto'tjes van het jonkie :P

12AB1-0002-002.jpg


12AB1-0251-030.jpg


12AB1-0277-056.jpg


12AB1-1993-215.jpg


12AB1-2012-233.jpg
 
Ook al een topic zie ik :) Grappig hoor... Zag dat ie in Q1 12e stond, maar geen tijd in Q2?? What happend? Hier wat foto'tjes van het jonkie :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Afgelopen Vrijdag mijn Licentie A behaald

Met de race is het boven verwachtingen gegaan!
Helaas had ik met mijn 2e kwalificatie wat motorprobleempjes waardoor ik helaas geen (goede) tijd neer kon zetten met droog weer
1e kwalificatie was met regen, regenbanden.
Hierdoor moest ik op de laatste startrij starten… was zeer jammer!

Uiteindelijk met een flinke inhaalrace ben ik toch nog als 14e geëindigd! (van de 38) Hierdoor heb ik wel mijn eerste 2 punten gehaald
Ik en mijn team waren zeer tevreden over het behaalde resultaat. Met name de pech die we hadden zaterdag.
Het team heeft goed werk verricht dit weekend zodat ik een goed resultaat in de race heb kunnen behalen.
full
 
Afgelopen Vrijdag mijn Licentie A behaald

Met de race is het boven verwachtingen gegaan!
Helaas had ik met mijn 2e kwalificatie wat motorprobleempjes waardoor ik helaas geen (goede) tijd neer kon zetten met droog weer
1e kwalificatie was met regen, regenbanden.
Hierdoor moest ik op de laatste startrij starten… was zeer jammer!

Uiteindelijk met een flinke inhaalrace ben ik toch nog als 14e geëindigd! (van de 38) Hierdoor heb ik wel mijn eerste 2 punten gehaald
Ik en mijn team waren zeer tevreden over het behaalde resultaat. Met name de pech die we hadden zaterdag.
Het team heeft goed werk verricht dit weekend zodat ik een goed resultaat in de race heb kunnen behalen.
[afbeelding]

nu een team foto
full
 
Ah, nou weet ik waar ik hem van ken. Op de zundapp bij het crt. Zag er toen al goed uit, mooie stijl!
 
Dat gaat je liters koffie kosten :p

dat was ook de bedoeling, maar het is iets anders verlopen nl.

Het was een zwarte dag zaterdag 19 Mei in Hengelo Gelderland

de eerste Qualificatie ging het zeer slecht, veel olie verlies uit het motorblok en slecht kunnen schakelen
2e qualificatie weer slecht, weer slecht kunnen schakelen en olieverlies uit het motorblok, jammer genoen waren de problemen niet verholpen.

Jeffry heeft zich ondanks alle problemen nog wel kunnen qualificeren, maar.......

Maar in de 2e sessie weer olieverlies uit het motorblok en moeilijk kunnen schakelen, door de problemen van de 1e sessie, zijn de keeringen defect geraakt oftewel in de 2e sessie olielekkage door defecte keeringen, olie op de achterband.
hierdoor is Jeffry te val gekomen, bovenarm en pols gebroken.
Zaterdagavond is Jeffry met een ambulance naar ziekenhuis in Doetinchem gebracht
Zondagmiddagmiddag (16:00 uur) geopereerd aan zijn bovenarm (Plaat in gezet)
Maandagavond weer thuis
is nu weer aan herstellen
je kunt Jeffry bereiken op 0631002755

full
 
dat was ook de bedoeling, maar het is iets anders verlopen nl.

Het was een zwarte dag zaterdag 19 Mei in Hengelo Gelderland

de eerste Qualificatie ging het zeer slecht, veel olie verlies uit het motorblok en slecht kunnen schakelen
2e qualificatie weer slecht, weer slecht kunnen schakelen en olieverlies uit het motorblok, jammer genoen waren de problemen niet verholpen.

Jeffry heeft zich ondanks alle problemen nog wel kunnen qualificeren, maar.......

Maar in de 2e sessie weer olieverlies uit het motorblok en moeilijk kunnen schakelen, door de problemen van de 1e sessie, zijn de keeringen defect geraakt oftewel in de 2e sessie olielekkage door defecte keeringen, olie op de achterband.
hierdoor is Jeffry te val gekomen, bovenarm en pols gebroken.
Zaterdagavond is Jeffry met een ambulance naar ziekenhuis in Doetinchem gebracht
Zondagmiddagmiddag (16:00 uur) geopereerd aan zijn bovenarm (Plaat in gezet)
Maandagavond weer thuis
is nu weer aan herstellen
je kunt Jeffry bereiken op 0631002755

[afbeelding]
full
 
Jeffry is gisteren naar het Ziekenhuis geweest voor controle.
er zijn foto`s genomen en volgens de chirurg verloopt de genezing prima.
nieuwe verband op de bovenarm en nieuwe (oranje)gips om de onderarm.
over 2 weken weer terug komen voor controle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan