joepie heb m'n rijbewijs terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikethebike

Die hard MF'er
5 sep 2003
316
0
Jistrum
Beste motorvrienden,

Na een lange tijd afzien heb ik m'n rijbewijs teruggekregen van justitie. Jammer dat het nu winter is....

:+
 
bedankt man, en nee liever niet. Heb al wel weer een dikke prent gekregen een politie heeft gezien dat ik zogenaamd over een verdrijvingsvlak ben gereden wat niet zo is. Heeft ie ff sneaky op kenteken bekeurd waardeloze luizestreken zijn dat... kost ff 226 euro
 
Not_Sure_if_Serious_meme.jpeg
 
Ik wil m'n motor wel verkopen want met zo'n blackbird rij je zo 100 km/h te hard en bij 30 is het al inleveren geblazen...... welkom in nederland land van betutteling
 
een beetje spelen met je brommer
en dan hopen dat je zonder boeten thuis kom :Y

Het is analoog aan seks spelen en hopen dat je er zonder soa vanaf komt haha

Echter aan al het goede komt een eind zo ook aan mijn bezoek hier op motor forum. Ik heb ;n rijbewijs terug en daar moet op gedronken worden HI HA HO haha
ga op stap laters
 
Laatst bewerkt:
bedankt man, en nee liever niet. Heb al wel weer een dikke prent gekregen een politie heeft gezien dat ik zogenaamd over een verdrijvingsvlak ben gereden wat niet zo is. Heeft ie ff sneaky op kenteken bekeurd waardeloze luizestreken zijn dat... kost ff 226 euro


Terwijl je je rijbewijs nog niet terug had :? _O-
 
Ik wil m'n motor wel verkopen want met zo'n blackbird rij je zo 100 km/h te hard en bij 30 is het al inleveren geblazen...... welkom in nederland land van betutteling


Ja ik vind het ook betutteling, kan toch gebeuren zonder dat je het doorhebt ff 100 te hard rijden.


Waardeloos dat ze daar je rijbewijs voor afpakken, k*t land!


Ben ook blij voor je dat je m teruggekregen hebt van Justitie, stel je voor dat je m terug had moeten verdienen!
 
:^

Zo 100km/h te hard, uit het niets. En het dan nog betutteling vinden dat je je pasje in mag leveren?

TS moet wel de meest onkundige motorrijder zijn die dit forum rijk is.
 
haha je zit zo op de 100 als je lekker aan het optrekken bent. Je neemt het risico van te hard rijden en dan verlies je wel eens je rijbewijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan