JOOB winterkamperen 27-28 december '11

Laat maar hoor vertex, gaven wel kuiltje ofzo zoals actionhank zei.

Ik ben er vandaag geweest om hout te droppen, het is er erg drassig, dus laarzen of waterdicht schoeisel is aangewezen.

Sneak preview:


i2lqbs.jpg

il99p2.jpg

5xmwxz.jpg
 
Ligt het hout droog? En heb je nog meer? In de zomer stook ik ook weleens op een strandje en dan gaat het verdomd hard ;) . 21.00 uur rij ik weg bij mijn zus!

Maar ziet er tof uit daar!
 
Laatst bewerkt:
Het hout ligt droog met plastiek over maar meer kon ik niet meenemen, was koffer vol. Moeten dus wel wat zuinig zijn. In het fort is dacht ik wel nog wat hout te vinden. Of we zoeken nog wat extra in de buurt ;)

Er is ook een colruyt vlakbij, dus ik ga daar bier halen, moet ik het niet meesleuren op de motor.
 
We kunnen wel aan het begin op de wei parkeren. Tot aan het fort rijden wordt wel moeilijk denk ik :)
 
ik heb echt het idee dat ik absurd veel bij heb, maar eigenlijk ziet het er alleen veel uit
2 zijtassen met allebij 1 slaapzak, en dan nog een sporttas bovenop met eigenlijk bijna alleen een 2persoons luchtbed :P

ik heb er zin in. ga nu maar is slapen! de rust!
 
Ik ben weer thuis en inmiddels ontdooid. Wat een hele toffe meeting was dit!! Ik zeg elk jaar een JOOB winterkampeermeet *O* . Zal zo mijn foto's uploaden. Gooien we die hier of in het JOOB topic?
 
goeie moggel :W

imag0137wo.jpg


net klaar met eten, doushen, uitpakken en schoonmaken :)
ik vond het gezellig, iedereen nog bedankt !
ik verheug me op de altes elefanten treffen in februari :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan