Jorge Lorenzo,zie hier deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel knul,wat heeft Lorenzo nu met een de zoon van de riviergod Kephissos en de nimf Liriope te maken :?
De kernsymptomen van narcisme zijn; ‘een instabiele basis’, ‘jezelf opblazen’, ‘gebrek aan wederkerigheid’ en ‘afstoten’. Deze vier symptomen vormen een vicieuze cirkel (de narcistische cirkel).
Lorenzo_pose.png
 
Ik heb dat met Rossi ,....maar als hij straks 2 punten meer heb dan Jorge in Valencia dan is dat hem van mijn kant gegund en verdiend .

Maar op die manier het iemand niet gunnen .....ik heb daar dik m'n vraagtekens over ( zegt een raceliefhebber ).
De gene die het hardste rijd en het over all het beste doet mag het van mij worden.
Zie het liefst grote gevechten op de baan.
Mijn voor keur gaat natuurlijk wel uit naar Rossi.
Maar zie liever een stoere wheely of zo iets dan een toneel stukje.
Het toneel stukje doen ze maar als de titel binnen is ;)
 
Net of ie er een dikke bruine jongen er aan het uitpersen is haha...
 
Laatst bewerkt:
Kan weer een excuus op het lijstje van Lorenzo...zullen ze daar ook een prijs voor hebben?
 
Maar zonder gein, het vizier was wel erg bedampt. Dat kan toch echt niet. De andere rijders in beeld hadden hier helemaal geen last van.
 
Kan me herinneren dat Zeelenburg heeft gezegd dat hij er spijt van ging krijgen om voor HJC te kiezen.
Hij moet hem nu wel gelijk gaan geven. Maarja de tranen kan hij mooi opdrogen met het sponsorgeld
 
Ik heb de lorenzo 2013 replica en in de regen heb ik er nouwlijks last van. Die 2 piepo's van Eurosport zeiden ook dat iedereen met een neus kapje en vaak kinkapje rijden en dat had lorenzo nie
 
Maar zonder gein, het vizier was wel erg bedampt. Dat kan toch echt niet. De andere rijders in beeld hadden hier helemaal geen last van.

Ook typisch dat hij het vizier dichthield in de uitloopronde, de pits inkomend en de box inlopend...zodat iedereen zou zien dat het aan het vizier zou liggen?
 
Ook typisch dat jij telkens dit topic in komt rollen met dit soort ongein.
Probeer een leven voor jezelf op te bouwen.
 
Even voorop gesteld dat ik dit niet schrijf om te stoken.

Je maakt me niet wijs dat dit de eerste keer is dat JL met die helm in vochtige, koudere omstandigheden rijdt. als zoiets onder de race gebeurd, gebeurd dat ook onder een vrije training, tijdens long runs. Dan kun je toch meteen bij HJC aangeven dat dat niet werkt?

zowiezo snap ik niet dat de helmfabrikanten nog niet een afdoende dubbel-vizier hebben kunnen ontwikkelen, dit is toch prototype-sport, daar moet je ook zulke dingen ontwikkelen!
 
Als ik naar de foto's kijk van de race zie ik bij Jorge helemaal geen damp in het vizier. Pas als hij met helm dicht de pits in komt lopen.
Maar goed, Jorge is ook maar een mens, hij heeft best netjes gereden. Als hij mentaal het koppie er maar bij houdt is hij onverslaanbaar in het droge.
 
Maar zonder gein, het vizier was wel erg bedampt. Dat kan toch echt niet.
Alweer!!!???

Dan moet ie niet zo blazen.

Maar serieus, ik rij het hele jaar door met de motor en heb een pin-lock. Nog nooit last gehad van een beslagen vizier.
 
Laatst bewerkt:
Alweer!!!???

Dan moet ie niet zo blazen.

Maar serieus, ik rij het hele jaar door met de motor en heb een pin-lock. Nog nooit last gehad van een beslagen vizier.

Ik heb het top model Nolan op m'n hoofd met de OW Cup races, afgelopen race zeek het van de regen in Assen en de stukken rondom het pinlock besloeg bij mij ook in kwali 2. Voor de race een oplossing gezocht, maar het is dus zeker geen onzin wat Lorenzo overkwam. Hij had alleen mijns inziens beter moeten weten, dit was hem al eens eerder overkomen toch? Voorkom het dan de 2e keer. Een ezel stoot zich........... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook typisch dat jij telkens dit topic in komt rollen met dit soort ongein.
Probeer een leven voor jezelf op te bouwen.

?

Lijkt me van enig belang voor Lorenzo, gezien het feit dat sponsorcontracten op dat niveau niet om kleingeld gaan, dat hij graag wil laten zien wat het probleem is zodat hij eventueel onder een dergelijk contract uit kan?

Wat jou probleem is daarentegen, dat weet ik niet.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan