Jorge Lorenzo,zie hier deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
12046839_10153123601206121_4171688384165910840_n.jpg
 
Ik zag deze op Facebook van de bekende Bach video registraties op de circuitdagen. :)
Bach Lamboo:
Het maakt niets uit of je fan van Rossi, Marquez, Lorenzo of Hector Barbera ben. Maar als je beweert dat MM opzettelijk JL de ruimte geeft dat noem ik een gebrek aan inzicht!
Als je kennis van zaken hebt dan weet je dat JL normaal gesproken de aller eerste ronden veruit de snelste is. Gisteren was hij dat zeker, binnen anderhalve ronde van P6 naar P2. Ik heb de beelden meerdere malen bekeken, bij de inhaalactie op MM verremt Marquez zich duidelijk en Lorenzo kan heel makkelijk binnendoor. In deze ronde (de tweede ronde) zet Lorenzo een nieuw baanrecord! Marquez kon JL op dit moment echt niet bijhouden.
 
Ik krijg langzaam het gevoel dat met name Lorenzo het meest heeft verloren in de hele affaire.

Er wordt nu breed gesuggereerd dat hij het kampioenschap cadeau krijgt van Mark Marquez, en dat ze dat gezamelijk 'verdienen'.
Dat is in zijn situatie het laatste wat ik zou willen. In plaats van te roeptoeteren dat Rossi eigenlijk niet genoeg is gestraft, kan ie beter overal zo luid mogelijk roepen dat hij geen hulp wil van wie dan ook en oproepen Rossi in de laatste race in een fair fight wil verslaan, wat hij op Valencia toch zou moeten kunnen. Duidelijk Marquez vertellen zich er niet mee te bemoeien.

Een stuk beter voor de sfeer in het Yamaha kamp, en in de italiaans-spaanse relatie.

Hij heeft vooral de laatste races Rossi op snelheid verslagen, maar als Rossi van de laatste plaats vertrekt zal het kampioenschap altijd een bijsmaakje houden.

Vrijwillig uit de pits starten bijvoorbeeld zou Valencia een legendarische race kunnen maken in plaats van de farce die het nu dreigt te worden.
 
Ik krijg langzaam het gevoel dat met name Lorenzo het meest heeft verloren in de hele affaire.

Er wordt nu breed gesuggereerd dat hij het kampioenschap cadeau krijgt van Mark Marquez, en dat ze dat gezamelijk 'verdienen'.
Dat is in zijn situatie het laatste wat ik zou willen. In plaats van te roeptoeteren dat Rossi eigenlijk niet genoeg is gestraft, kan ie beter overal zo luid mogelijk roepen dat hij geen hulp wil van wie dan ook en oproepen Rossi in de laatste race in een fair fight wil verslaan, wat hij op Valencia toch zou moeten kunnen. Duidelijk Marquez vertellen zich er niet mee te bemoeien.

Een stuk beter voor de sfeer in het Yamaha kamp, en in de italiaans-spaanse relatie.

Hij heeft vooral de laatste races Rossi op snelheid verslagen, maar als Rossi van de laatste plaats vertrekt zal het kampioenschap altijd een bijsmaakje houden.
Dat zou inderdaad goed zijn voor de sport.

Vrijwillig uit de pits starten bijvoorbeeld zou Valencia een legendarische race kunnen maken in plaats van de farce die het nu dreigt te worden.
Maar dit zou ik juist als Lorenzo zijnde dan weer helemaal niet willen doen. Niet alleen geeft hij Rossi, die niet uit de pits start, een ongelooflijk voordeel, maar daarnaast maakt hij het zichzelf alleen maar moeilijker. Zeven punten goedmaken is een stuk makkelijker binnen de top vijf dan daarbuiten. Dan zou ik als Lorenzo eerder oproepen tot Rossi gewoon laten mee kwalificeren en die plek dan ook op de grid laten innemen.
 
Dat had niets met Iannone vandoen. Die Ducati liep niet in bocht één stuk, maar ergens anders. Dit was om de crash van Cudlin dacht ik, die in de eerste ronde uitviel en wiens motorfiets nog moest worden weggesleept. Lorenzo haalde volgens mij dus wel degelijk in onder de gele vlag. Zou wel eens een shot vanuit de helikopter willen zien hiervan. :)

Het was veroorzaakt door Loris Baz in de 1e bocht. Baz melde zelf dat het niet op het rechte stuk was waar technische gesproken Lorenzo de inhaalactie deed dus het was een veilige inhaalmanoevre.
Speedweek.com beschrijft het

Wat Lorenzo niet sierde is dat hij niet echt professioneel op die Amerikaanse/Engelse journalist reageerde. "It really matters to you? If it matters to you, well congratulations" Maar goed, laten we zeggen dat hij niet echt lekker in zijn vel zat.
 
Laatst bewerkt:
je kunt hier speculeren, zeggen en schrijven wat je wil.
stel dat Rossi zijn straf wordt kwijtgescholden? en hij zich mag qualificeren.
tot zover niets aan de hand.
aangezien het niet direct één van Rossi's geliefkoosde baan is ga ik uit van volgende qualificatie.
hoeft niet perse deze volgorde te zijn, maar ik veronderstel wel dat Lorenzo sneller gaat zijn dan Rossi.
startopstelling na qualificatie
1 lorenzo
2 marquez
3 pedrosa
4 rossi

race uitslag

1 pedrosa
2 lorenzo
3 marquez
4 rossi

wat wordt er direct gezegd denk je? idd Marquz heeft Lorenzo geholpen
in elke situatie dat Marquez tussen Lorenzo en Rossi zit zal er van uitgegaan worden dat Marquez, Lorenzo heeft geholpen.
ben is benieuwd, moest Lorenzo de race winnen en Pedrosa die er momenteel niets mee te maken heeft, over de meet komen voor Rossi en daarachter pas Marquez, wat de Rossi fans dan weer gaan verzinnen om de gemoederen te blijven aanwakkeren.
deze heisa zal enkel en alleen voorbij gaan wanneer Rossi de titel pakt, wat ik helaas voor alle Rossi fans niet zie gebeuren..

Cmon Jorge :}
 
Als Lorenzo de komende maanden van dit soort plaatjes af wil, moet ik duidelijk af van het standpunt dat Rossi zwaarder moet worden gestraft, en duidelijker afstand nemen van de acties van Marquez en heeeel hard roepen dat hij die hulp kan missen als kiespijn.
 
Als Lorenzo de komende maanden van dit soort plaatjes af wil, moet ik duidelijk af van het standpunt dat Rossi zwaarder moet worden gestraft, en duidelijker afstand nemen van de acties van Marquez en heeeel hard roepen dat hij die hulp kan missen als kiespijn.

Shit,mis ik nu mijn doel? :( het behoord een parodie te zijn op eerder geposte plaotjes...iets van kompleet van de pot gerukt enzo....

vanaf 40 sec
:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan