Jouw mooie vakantiekiekjes

Voor 24 euro en onbeschadigd vond ik hem hier terug, precies waar ik hem had achtergelaten.
full
 
Helaas komt er aan elke vakantie een eind zo ook aan deze. Ja op de foto ben ik in overtreden met mijn 116 km/h. Over het algemeen slecht rond de 100 km/h gereden en ja wat rijdt ie dan zuinig. Leuke vakantie met familie en handig als je dan nog wat speelgoed meeneemt voor de extra dimensie
full
 
Lukt ook niet ommet een jeep hier te komen maar wel met een xt op straatbanden[afbeelding]
Ow, daar dat soort terrein ben ik meerdere keren met normale auto's gereden hoor. Zelfs met een Alfa 147, plus aanhanger van 1000 kg in het zand en de hoosbuien ging prima 8-)

Waarom rijd je trouwens niet op halve terreinbanden op die fiets?
 
Laatst bewerkt:
Hier in Nederland rij ik niet off road gewoonweg omdat het niet mag/kan. Hiervoor had in soort van supermoto banden maar die slijten zeer snel (max 2.000 a 3.000 km) op het asfalt. Zit er wel aan te denken om iets zachtere banden te nemen als uiteindelijk de reparatie kosten meevallen. Het eivel is namelijk noig niet gevonden.
 
@ Marcooo: Wanneer was je op Bali als ik vragen mag? Ik was op Java en Bali van 9 augustus t/m 27 augustus. Op Bali (20 t/m 26 aug.) verbleef ik in Ramada Bintang in Kuta en in Aston Bali Resort in Benoa. Was een zeer leuke vakantie. Heb alleen geen motor gereden... -O-
 
Sauerland
full


1 minuut regen, toch ff de roze hemahandschoenen aangedaan; wát een uitvinding ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Marcooo: Wanneer was je op Bali als ik vragen mag? Ik was op Java en Bali van 9 augustus t/m 27 augustus. Op Bali (20 t/m 26 aug.) verbleef ik in Ramada Bintang in Kuta en in Aston Bali Resort in Benoa. Was een zeer leuke vakantie. Heb alleen geen motor gereden... -O-

In 2007 van 20 augustus tot 18 september. De laatste twee weken van mijn vakantie in Bali rondgereden. Zag ook mensen op Flores rondrijden op die typische semi scooters en dat waren ook toeristen. Rugzak op etc.
 
Bedankt Judy-k. Wij zaten in Altastenberg (Winterberg) plaatje lijkt er nogal op.

@Baksteen; jij ook een beetje bedankt hoor. ;)
 
Deze foto hoort hier ook wel thuis denk ik :)


Geschoten op Corsica, geschoten op de D80 bij Marine de Negru :)


full
 
Laatst bewerkt:
even in de schaduw staan zie ik?

Inderdaad, op Corsica is het standaard 30 graden in de zon :)

Boven in de bergen (geschoten vanaf 1700m) is het een stuk aangenamer! Het eiland is bizar veelzijdig. Hier zie je bijvoorbeeld wat je vanaf 1700m ziet, een blauwe zee, overal grote en kleinere bergen om je heen, èèn grote wildernis:


full



Meer foto's van Corsica die ik toen heb genomen zijn overigens hier te vinden:
http://picasaweb.google.com/jkemperman/Zomervakantie2008Corsica#
 
Laatst bewerkt:
Ah valt mee. Zit net te kijken naar de prijs van de auto en aanhanger. Mijn motor staat daar namelijk op. Weet jij toevallig niet?
 
Ah valt mee. Zit net te kijken naar de prijs van de auto en aanhanger. Mijn motor staat daar namelijk op. Weet jij toevallig niet?

Ik denk dat dat wel er enig prijsverschil is, ik zou even hier kijken:
Ferry Corsica en Sardinië - Corsica Ferries

De heenreis was bij ons 60 euro, en de terugreis 30 euro. Verschil was gekgenoeg dat men op de heenreis 30 euro rekende voor de motor en de terugreis het symbolische bedrag van 1 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan