Wie heeft er zin in een mooie rit naar Sicilië, Italië.

nikje_t

Rookie
17 feb 2010
9
3
Begin oktober moet ik naar Sicilië om iemand te helpen verhuizen.
We gaan de heenweg met een auto met spullen en de auto blijft vervolgens daar.

Ik kan gewoon terug vliegen met het vliegtuig maar dat is zo saai...
Ik bedacht toen me dat dit een mooie kans is voor een nog een mooie motortocht: namelijk vanuit Sicilië terug rijden naar Nederland. :]
De laars omhoog door het prachtige Italië en dan de Alpen over terug naar huis.

Ik zoek dus iemand die mijn motor (BMW GS 1200R) naar Sicilië wil rijden.

Dit is een hele mooie kans voor iemand die nog een mooie tocht wil maken in het najaar.
De alpen over en dan de laars omlaag door het prachtige Italië naar het mooie eiland Sicilië.
Heen rijden, terug vliegen... zoiets?

Win win voor beide partijen lijkt me.
Een mooie tocht op een fijne complete motor met alles erop en eraan, zelfs de kampeer spullen krijg je mee.

Wie zou interesse hebben in deze mooie trip?
Stuur me een berichtje, laten we kennis maken en over de constructie en planning van dit avontuur kunnen we dan praten!
 

Bijlagen

  • 212C9373-EA55-4F3E-976B-31B6572FE562.jpeg
    212C9373-EA55-4F3E-976B-31B6572FE562.jpeg
    638,4 KB · Weergaven: 3
Waarom zoek je niet iemand om de auto heen te brengen , ga jij op de motor heen en weer terug.
Win Win Win.
Ik zou zoiets nooit doen eigenlijk, gaat die klaploper straks op zijn bek en wat dan?
 
Ik zou dit wel willen!
Deze reis heb ik al eens gemaakt, en dwars door de Appenijnen was geweldig.
Van (vele) trips die ik heb gedaan was dit wel de mooiste!

Helaas zit mijn vakantie erop en tijd van regelmaat is weer aangebroken.
Afgelopen weken 4500km naar Roemenië en 3700km naar Frankrijk gemaakt.
Dus op dit moment ben ik er wel effe een beetje klaar mee. (afgelopen wk alleen de motor naar de stalling gereden)

BTW
O ja, ik ben geen klaploper, en op m'n bek gaan heb ik nog nooit gedaan.
(wel enkele keren bijna, maar door op tijd sturen en NIET remmen altijd overeind kunnen blijven)
Verder nog advies voor veeeel minder km's.
Neem de ferry van Palermo naar Genua. Kost weinig en je slaat in 1 dag heel Italië over.
 
Ik bedacht toen me dat dit een mooie kans is voor een nog een mooie motortocht: namelijk vanuit Sicilië terug rijden naar Nederland. :]

Ik zoek dus iemand die mijn motor (BMW GS 1200R) naar Sicilië wil rijden.

Heen rijden, terug vliegen... zoiets?
Inclusief benzine en vliegticket ?
Is een aanhanger met je motor erop, achter die auto, anders ook nog een optie ?
 
Die snap ik niet...
Toch een mooi buitenkansje voor iemand? Winwin wat mij betreft. Zou het zelf wel spannend vinden om mijn motor af te geven maar als iemand daar geen probleem mee heeft alleen maar mooi!
Succes ermee
 
Hi ! Ik zie dit wel zitten. Ik zoek al een tijdje naar een constructie om een one-way route te rijden naar Italië. Laat maar weten of dit aanbod nog staat zodat we kennis kunnen maken.
Groeten,
Niels
 
Topaanbod lijkt me, ben lang geleden met motor daarheen gereden geweldige vakantie. Amalfikust zou ik niet overslaan, Etna natuurlijk ook zeker op rijden.
Wat stelt ts zich voor wat betreft termijn? Paar dagen zou kunnen maar een week of drie wordt helemaal aantrekkelijk :]:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan