JRN's gixxer project

Haha, wow. Deze had ik ook nog! Had al die tijd alleen maar updates gepost op xtremebikez.
Het zitje is inmiddels gemonteerd hoor! :+ .. net als een shitload aan andere dingen. ;)
Onder andere een 1100 blok, andere achterbrug etc.
Hoe die er nou bij staat: (helaas alleen nog maar telefoon foto's)





De kleur is op de foto's niet echt mooi te zien. Deze is zwart met hele kleine rode flakes. In de schaduw heel diep rood/zwart en in de zon fel rood.


















Nou is die zo goed als klaar *O*
 
Welke bochtenset heb je gemonteerd op de laatste foto?
Ik wil op mijn Bandit 1200 een set van de gsxr1000 k5-k6 of van de k7-k8 monteren,mits hier dan niet teveel aan gepast hoeft te worden.
 
Welke bochtenset heb je gemonteerd op de laatste foto?
Ik wil op mijn Bandit 1200 een set van de gsxr1000 k5-k6 of van de k7-k8 monteren,mits hier dan niet teveel aan gepast hoeft te worden.

Was volgens mij van een gsxr 1000 k3/k4. Uitlaatbochten moesten wel met enige overtuiging uitelkaar bewogen worden. Passing was niet echt 1 op 1 :P.

Had nog een cilinderkop liggen om het op pas te maken, dat scheelde wel heel erg veel.
Had eerst de buitenste 2 uitlaatbochten pas gemaakt door ze met een brander te verhitten en vervolgen op de cilinderkop vast te maken.

2u6ep8n.jpg


Vervolgens de andere 2 bochten..

het middenstuk goed verhit om bocht 1-2 en 3-4 uitelkaar te bewegen en ze alle vier te bevestigen.

2cf41o2.jpg


5nom7r.jpg


Is niet superveel werk en scheelt behoorlijk in gewicht. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan