judgement day II

600RR

Banned user
22 apr 2004
38.511
0
Amsterdam
Hee Motorgekken! ;)

Weet misschien iemand waar je de judgement day films kunt kopen/bestellen in NL!?
Het liefst judgement 2 })

De zoekfunctie heb ik al gebruikt, er zijn meerdere topics over geweest maar ze vertellen je niet waar je ze nou precies kunt bestellen. :)

Alvast bedankt!!
 
Ik weet ook een winkel waar je ze vind a 47€ per stuk, als ik ze in de VS bestel aan 25 dollar is dat gelijk aan 20€ en een 10€ verzending...
 
Check de newsgroepen eens er wordt momenteel fastbikes 2 geupload judgement day 2 heb ik als divx en momentel wordt mijn xbox omgebouwd dus ik kan hem dalijk lekker op me tv kijken dus hoef ik hem niet om te vormen naar svcd
 
slotje op
hoort
hier niet
naar of-topic,
Gizzie

gelukkig ben jij volledig op de hoogte van hoe het moet op mf (getuige je indrukwekkende lijst slotjes :X ). Ik stel voor dat je de volgende keer gewoon de optie "topic melden" gebruikt (gele driehoekje bovenaan elke pagina). Dat komt een stuk vriendelijker over en voorkomt het verpesten van een topic in het onwaarschijnlijke gevoel dat Zijne Alwetendheid er naast zit ;)
 
gelukkig ben jij volledig op de hoogte van hoe het moet op mf (getuige je indrukwekkende lijst slotjes :X ). Ik stel voor dat je de volgende keer gewoon de optie "topic melden" gebruikt (gele driehoekje bovenaan elke pagina). Dat komt een stuk vriendelijker over en voorkomt het verpesten van een topic in het onwaarschijnlijke gevoel dat Zijne Alwetendheid er naast zit ;)


Ik proef dat de moderatoren maar slecht om kunnen gaan met kritiek.
Hij heeft wél gelijk die Gizmo. Dat je op een speciaal knopje zou hebben moeten drukken boeit mij niet zo.
 
Ik proef dat de moderatoren maar slecht om kunnen gaan met kritiek.
Hij heeft wél gelijk die Gizmo. Dat je op een speciaal knopje zou hebben moeten drukken boeit mij niet zo.
Gelijk omdat er een slotje opmoet ?
Omdat iemand vraagt waar je een film kan bestellen ?
Nooit geweten dat dat illegaal is....
Zou amazon eens proberen
 
Ik proef dat de moderatoren maar slecht om kunnen gaan met kritiek.
Hij heeft wél gelijk die Gizmo. Dat je op een speciaal knopje zou hebben moeten drukken boeit mij niet zo.


:Z

Waarom zou deze naar off topic moeten?

Ik proef eerder dat sommige gebruikers bezig een eigen forum openen waar ze de hele dag kunnen slotjes zetten en verplaatsen...het is een vraag over een MOTOR film weet je wel
 
Check de newsgroepen eens er wordt momenteel fastbikes 2 geupload judgement day 2 heb ik als divx en momentel wordt mijn xbox omgebouwd dus ik kan hem dalijk lekker op me tv kijken dus hoef ik hem niet om te vormen naar svcd


hey...

als je jd 2 als divx hebt!!! ;)
zou je hem dan misschien op een newsgroep kunnen zetten? *d
en fast bikes 2? waar wordt die gepost??
 
hee! :)

Iedereen bedankt voor de reacties, ik heb em besteld! *D

Misschien hoort het topic niet helemaal hier thuis.. maarja..

ik ben blij dat het weer gelukt is dankzij m'n motor collega's!! ;)

er kan nu misschien wel een slotje op, tenzij iemand anders nog wat aan het topic heeft!

:]
 
hey...

als je jd 2 als divx hebt!!! ;)
zou je hem dan misschien op een newsgroep kunnen zetten? *d
en fast bikes 2? waar wordt die gepost??

Ik weet ff niet waar fastbikes 2 wordt geupload ik zit nu ff op me werk. Ik heb nog veel meer divx, svcd, en dvd oa van isle of man, ghostrider 3, fastbikes 3, las vegas extremes, en ga nog maar ff door
 
Terug
Bovenaan Onderaan