Jurgen geen Honda 4takt volgend jaar

Op dinsdag 30 juli 2002 07:39 schreef MotoManiaC het volgende:
Ik zou het inderdaad jammer vinden als het zo zou eindigen.... Als je je herinnert hoe hij z'n poles heeft gepakt denk je toch zo'n einde is niemand gegund, zeker Jurgen niet.

Hij wordt idd wel behoorlijk te kijk gezet door de Protons, maar de banden PASSEN beter bij de Protons. De Honda heeft meer vermogen en heeft een hele andere bandstructuur nodig en Bridgestone kan deze (nog?) niet aanbieden.

Je ziet toch ook dat Harada en Katoh af en toe nog achter Jurgen komen, metname Katoh zo dé Japanse belofte zijn. De enige die misschien aan Rossi zou kunnen tippen. Je ziet toch ook hoe hard die Ponsjes kunnen gaan met Michelin...
Is nog steeds. Vergeet niet dat ie een paar keer goed op z'n plaat is gegaan. Voor die tijd zat ie toch redelijk voorin te sturen.
 
Gewoon erg klote allemaal voor Jurgen.
Hji doet enorm zijn best, doet wat hij kan.
Hij rijdt ook liever vooraan dan achteraan.
En dat hij altijd 'redelijk netjes' praat over zijn prestaties kan ik me vorstellen. Hij lult tegen de media... als hij iets verkeerds zegt ligt ie er zo uit.

In zichzelf zal hij wel de boel bij elkaar schelden volgens mij... maarja dat mogen wij niet weten :S

Erug jammer dat het zo gaat... hopelijk nog een verassing voor komend seizoen? PLEASE????
 
Terug
Bovenaan Onderaan