K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezuuug :Y
Iemand nog tips hoe je voorbocht schoon kan maken?

WD40
(geen grapje)

Ik wil de mijne nog een keer los en uit elkaar halen en helemaal oppoetsen met Nevr Dull.
Heb het spul al liggen, ben benieuwd naar het resultaat maar te lui om alles te demonteren :+
Denk dat ik het deze winter ga doen, dan moet de uitlaat toch los vanwege vervangen van het brandstoffilter.
 
Laatst bewerkt:
Hoes van mijn zadel begint te scheuren aan de onderkant op 2 punten, linker en rechter zijkant. Het zijn de 2 laagste punten zeg maar in het midden. Je ziet ook 2 schuur plekken op mijn luchtfilterhuis benzinetank (bij de 2 grote schroeven), deze plekken zijn wit geworden, het lak van mijn luchtfilterhuis benzinetank is eraf dus.

Hebben meer mensen hier last van?

Nou wil ik geen nieuwe zadel aanschaffen, maar een nieuwe hoes en dikker/zachter schuim.
Kennen jullie dergelijke kits waarbij beter schuim en hoes te bestellen zijn?
En kan ik dit naar een bekleder brengen die het professioneel kan nieten?
 
Laatst bewerkt:
Luchtfilterhuis is niet gelakt/geverft dat is gewoon van zwart plastic. Van welk bouwjaar is je KTM? Ik zou mijzelf op garantie beroepen, dat een zadel zo snel scheurt is niet normaal
 
Sorry, was in de war.
Het is geschuurd op de 2 plekken van de benzinetank waar die 2 grote schroeven zijn.
Op die 2 plekken is het geschuurd dus.

BJ 2011. Garantie voorbij afgelopen juli..
 
Laatst bewerkt:
Er is een bekleder die je huidige zadel dikker kan maken, dan ben je hem wel even kwijt. Volgens mij was die eerder in dit topic gepost.

De "nieuwste" die ik van touratech heb schuurt volgens mij over het luchtfilterhuis en een van de 2 computers :( Maar even in de gaten houden en anders fotos maken :')
 
Laatst bewerkt:
Hoes van mijn zadel begint te scheuren aan de onderkant op 2 punten, linker en rechter zijkant. Het zijn de 2 laagste punten zeg maar in het midden. Je ziet ook 2 schuur plekken op mijn luchtfilterhuis benzinetank (bij de 2 grote schroeven), deze plekken zijn wit geworden, het lak van mijn luchtfilterhuis benzinetank is eraf dus.

Hebben meer mensen hier last van?

Nou wil ik geen nieuwe zadel aanschaffen, maar een nieuwe hoes en dikker/zachter schuim.
Kennen jullie dergelijke kits waarbij beter schuim en hoes te bestellen zijn?
En kan ik dit naar een bekleder brengen die het professioneel kan nieten?


Google eens op guts racing, en Seat concepts.
Kost wel 60 dollar verzenden, maar dan heb je wat :P
Of als je t in nl wilt houden, moet je ff contact opnemen met rayz zadels 8-)
 
Dat plastic bakkie die de meesten (moi inclus) eronder hebben hangen?
Zoek dijken, daar zul je ook trappen vinden ;)
 
Hoes van mijn zadel begint te scheuren aan de onderkant op 2 punten, linker en rechter zijkant. Het zijn de 2 laagste punten zeg maar in het midden. Je ziet ook 2 schuur plekken op mijn luchtfilterhuis benzinetank (bij de 2 grote schroeven), deze plekken zijn wit geworden, het lak van mijn luchtfilterhuis benzinetank is eraf dus.

Hebben meer mensen hier last van?

Nou wil ik geen nieuwe zadel aanschaffen, maar een nieuwe hoes en dikker/zachter schuim.
Kennen jullie dergelijke kits waarbij beter schuim en hoes te bestellen zijn?
En kan ik dit naar een bekleder brengen die het professioneel kan nieten?

Je buddy steunt met 6 rubbere doppen op je frame. Kijk eens of die er alle 6 nog onder zitten. Bij mij was er ook al ééntje verdwenen. (van af dat die nieuw was)

gr, Look.
 
ik heb mijne ook met ruitenkit weer vast moeten lijmen.
zit nu vast als een MTF
 
Laatste 3 tankbeurten bijgehouden, ik rij lekker door met af en toe een paar wheelies en aardig wat stadsverkeer toch 200km op 10liter gehaald!
 
wil je hem, indien je hem nog niet gemonteerd hebt, svp wegen??

WD40
(geen grapje)

Ik wil de mijne nog een keer los en uit elkaar halen en helemaal oppoetsen met Nevr Dull.
Heb het spul al liggen, ben benieuwd naar het resultaat maar te lui om alles te demonteren :+
Denk dat ik het deze winter ga doen, dan moet de uitlaat toch los vanwege vervangen van het brandstoffilter.
 
wil je hem, indien je hem nog niet gemonteerd hebt, svp wegen??

Hij zit gewoon gemonteerd. Heb hem een jaartje geleden los in mn hand gehad en hij was nog lichter dan ik dacht, echt bizar, een paar honderd gram.

De grote winst qua gewicht is echter te halen op de demper, de standaard demper is heel erg zwaar. Maar volgens mij heeft iedereen hier wel een andere demper.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij is is ook voorzien van een kuba link en die van mijn maatje niet.
Verschil is wel goed te merken, ik ben 1,71 en op de standaard hoogte is hijger te hoog.
Nu gaat het prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan