K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1044551_706908255991272_1711166149_n.jpg


1239633_706908585991239_722113995_n.jpg


1000344_706908729324558_639692691_n.jpg


Gereden op Lelystad, best aardig voor weinig euries
 
Laatst bewerkt:
Heb vanavond net even wat tijd gevonden om een stukkie te rijden. Klinkt dat toch heerlijk zo'n eencilinder!!

rondje030920131.jpg


rondje030920132.jpg


rondje030920133.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt :Y , van de politieacademie is t tegenwoordig. veel lesscholen geven er tegenwoordig een soort van circuitdag :Y

Klopt. Is inderdaat een leuk circuitje om te spelen.

Zo gelijk maar even een mooi stilleven.

full


heb ik gestolen uit het Duke topic. Ik was daar even met een reden ;) en nee hoor, ik ga de SMC niet inruilen.

gr, Look.
 
Bandjes voor altijd! *O*
Maar zelfs als t koud is (0-5graden) al heel snel warmte in de bandjes, en hopen grip :P
Maar goedkoop zijn ze niet :+

Na de (standaard) Conti SM bandje heb ik voor Conti's Road Attack gekozen. 285 voor een setje incl montage en balanceren bij Verpalen.. Top banden, binnen no time warm en wat een grip zeg. Itt de SM is het de bocht induiken zonder na te denken!
 
Klopt. Is inderdaat een leuk circuitje om te spelen.

Zo gelijk maar even een mooi stilleven.

[afbeelding]

heb ik gestolen uit het Duke topic. Ik was daar even met een reden ;) en nee hoor, ik ga de SMC niet inruilen.

gr, Look.

Zo'n uitgekleed blokje zou ik in het echt weleens willen zien! Volgens mij is het een mooi stukje techniek
 
Na de (standaard) Conti SM bandje heb ik voor Conti's Road Attack gekozen. 285 voor een setje incl montage en balanceren bij Verpalen.. Top banden, binnen no time warm en wat een grip zeg. Itt de SM is het de bocht induiken zonder na te denken!

Kijk da's dan weer grappig. Ik heb net vandaag m'n Conti attack sm binnen gekregen.

full


maar even goed nadenken dan als ik ergens een bocht in duik. ;)

gr, Look.
 
De conti SM bandjes bevallen mij ook prima! Had verwacht dat ze sneller zouden slijten maar valt nog mee. Wel begint de achterkant te dribbelen bij agressief op het gas bij bocht uit.
 
Ik ben eigenlijk een echte Michelin liefhebber. De laatste jaren nooit iets anders er onder gehad. Maar deze Conti's vind ik er zo super uit zien dat ik ze gewoon een keer wil proberen. En slecht zullen ze zeker niet zijn, maar waarschijnlijk wel snel op. Dus mochten ze niet bevallen dan ben je zo weer aan anderen toe.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk een echte Michelin liefhebber. De laatste jaren nooit iets anders er onder gehad. Maar deze Conti's vind ik er zo super uit zien dat ik ze gewoon een keer wil proberen. En slecht zullen ze zeker niet zijn, maar waarschijnlijk wel snel op. Dus mochten ze niet bevallen dan ben je zo weer aan anderen toe.

gr, Look.

Vind ze echt niet snel slijten, de Michelin Pilot Powers die mijn broertje onder zijn 640 heeft wel, worden snel vierkant en sturen ook zwaar vind ik.

Ik denk dat, zodra de achterband op is, ik weer Conti SM eronder doe :)
 
Vind ze echt niet snel slijten, de Michelin Pilot Powers die mijn broertje onder zijn 640 heeft wel, worden snel vierkant en sturen ook zwaar vind ik.

Ik denk dat, zodra de achterband op is, ik weer Conti SM eronder doe :)

Oke, ik hoop dat ik er ook veel plezier aan ga beleven. En grote kans dat er dan na deze weer een Conti SM onder komt.
Als je de reviuws over deze banden leest kan het alleen maar mee vallen.
We gaan het zien. Maandag ga ik ze om de velgen leggen en dan maar hopen dat met nog een paar mooie dagen krijgen om ze lekker in te rijden.

gr, Look.
 
Iemand ervaring komende van een superduke of misschien 990 lc8 naar 690 smc? Moet zeggen heb eerst een 625 smc gehad dat was een echte speelfiets maar ben nu verwend met de sd maar zou ik me kunnen vinden in de 690 smc?
Is overigens het aan/uit effect net zo aanwezig als op een 990 lc8 efi blok?
 
Iemand ervaring komende van een superduke of misschien 990 lc8 naar 690 smc? Moet zeggen heb eerst een 625 smc gehad dat was een echte speelfiets maar ben nu verwend met de sd maar zou ik me kunnen vinden in de 690 smc?
Is overigens het aan/uit effect net zo aanwezig als op een 990 lc8 efi blok?

Kwam van een 990 SM naar een 690 SMC-R, daartussen wel 2 jaartjes een Z750-R gereden. Standaard is het aan/uit effect net zo brak als op de 990 maar met de juiste mapping en de lambda sensor uitgeschakelt is het zo goed als weg. Met open uitlaat en powerparts airbox cover kan ik zo'n 2000rpm rijden in de bebouwde kom zonder te bokken (1600rpm is stationair). Alleen continu 140-150 rijden is beetje teveel gevraagt, het blok kan het makkelijk aan maar je zit vol in de wind. Kwa vermogen kan ik prima meekomen met vrienden die 120+ pk fietsen hebben.
 
Wel ik heb al veel moto's gehad en mijn laatste twee waren ktm,s 950 sm,s en dan nu de 690 smc en daar rij ik nu al ongeveer 3 jaar mee ik heb nog nooit zo lang een moto gehad en ben er nog steeds superblij mee.....normaal gaan ze bij mij buiten na een jaar en half.....en nu denk ik met mijn smc nog een jaar door te rijden zonder 1 probleem !
 
Wel ik heb al veel moto's gehad en mijn laatste twee waren ktm,s 950 sm,s en dan nu de 690 smc en daar rij ik nu al ongeveer 3 jaar mee ik heb nog nooit zo lang een moto gehad en ben er nog steeds superblij mee.....normaal gaan ze bij mij buiten na een jaar en half.....en nu denk ik met mijn smc nog een jaar door te rijden zonder 1 probleem !

Hier het zelfde verhaal hoor.. Meestal na 1,5 jaar ging t vervelen en nu ben ik al bezig aan mn 2e smc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan