Is precies hetzelfde, ik heb ze gehad,(heb er zelfs nog liggen)!Je verkoopt waar je afspraken mee hebt( en aldus het meest aan verdient en daar is niets mis mee)
BMC'S, breng ze naar Molenaar( krijgen ze van mij bij het wrak).Wat voor filters heb je nog liggen dan? Doe je ze weg en voor hoeveel? Je hebt ze waarschijnlijk toch niet meer nodig. Wel klote voor je, was wel een vette fiets.
Dan bel je ze tochLaat ik het dan anders formuleren:
Waarom BMC of waarom niet?
Waarom K&N of waarom niet?
.... door die looser van een Frederiks.
Als je het ware verhaal van de history van die Dynojet banken kent,weet je wat voor een sukkel/engnek het is.Hij was helemaal niet de 1e,dat was een zaak in Ridderkerk waar hij werkte en maakte buitenom kontakt met de U.S en pikte de boel over
K&N had destijds ook van die fijne 'naalden' voor carb-fietsen,die sleten onder je reet vandaan!
Én ze zijn ooit eens vergeleken die filters,K&N doet helemaal geen ruk...ja anders afstellen maar power niks.Ja zeggen ze dan,je moet er wel een open-systeem bij gebruiken....AMMEHULA,da's tenminste een leuke tent
Zijn dit niet je persoonlijke ervaringen. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen tevreden over hem zijn en dat het toch niks is."Ruud" is erg commercieel en adverteerd ook veel,dat wil niet zeggen dat hij dé man is!
Jij komt uit Duiven met je SP,dan ga je toch even langs R'dam even eronder heb je Strijen en daar zit Aart Nolen,is ook een oude rot en heeft met Ruud gewerkt....die kan je veel beter uitleggen wat er speelt.
www.nolenmotors.nl
is vast nog voordeliger ook,is meer een liefhebber en heeft de laatste updates op zijn bank.
Als je alles goed voor elkaar hebt,maar niet bij Ruud,dan zeikt hij je alsnog afwat een flapdrol.
ga maar naar jeroen vander meer hij zit voor zijn eigen en huurt een plek van motoport uithoorn en doet veel voor de racerij.Zijn dit niet je persoonlijke ervaringen. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen tevreden over hem zijn en dat het toch niks is.
nee niet echt,maar ooit 1 run gedaan en idd afgezeken zoals anderen al zeiden.Ik geloofde het ook niet,helaas.......Zijn dit niet je persoonlijke ervaringen. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen tevreden over hem zijn en dat het toch niks is.
effe logisch denken, zal ik je eens 2 km laten lopen met een prop voor je mond /neus, dan kijken of je makkelijker loopt met vrije mond/neus?Hoor nu ook geluiden dat een openfilterset, wat voor merk dan ook, geen enkel effect hebben op het vermogen van een SP1. Het enige voordeel zou zijn dat ze uitwasbaar zijn en daardoor niet meer vervangen hoeven te worden.
Ervaringen iemand?
Dan bel je ze toch
Racers zweren bij BMC,commercie slachtoffers vallen voor K&N gepromoot door die looser van een Frederiks.
Als je het ware verhaal van de history van die Dynojet banken kent,weet je wat voor een sukkel/engnek het is.Hij was helemaal niet de 1e,dat was een zaak in Ridderkerk waar hij werkte en maakte buitenom kontakt met de U.S en pikte de boel over
K&N had destijds ook van die fijne 'naalden' voor carb-fietsen,die sleten onder je reet vandaan!
Én ze zijn ooit eens vergeleken die filters,K&N doet helemaal geen ruk...ja anders afstellen maar power niks.Ja zeggen ze dan,je moet er wel een open-systeem bij gebruiken....AMMEHULA,da's tenminste een leuke tent
Is precies hetzelfde, ik heb ze gehad,(heb er zelfs nog liggen)!Je verkoopt waar je afspraken mee hebt( en aldus het meest aan verdient en daar is niets mis mee)
Standaard luchtfilters van een SP 1-2 laten net zo´n flow door als andere filters, gewoon lekker je pleurootjes in je zak houdenHoor nu ook geluiden dat een openfilterset, wat voor merk dan ook, geen enkel effect hebben op het vermogen van een SP1. Het enige voordeel zou zijn dat ze uitwasbaar zijn en daardoor niet meer vervangen hoeven te worden.
Ervaringen iemand?