Het repareren van de bougie is goed gelukt met een Midlock insert, de K heeft gedraaid maar werkt niet echt mee. Nu heeft de startkoppeling het begeven. Ik heb geen zin om dat nu te fixen, bovendien kan ik dan niet verder met het frame, dus dat komt later wel.
Vandaag heb ik het halve Dnepr frame nog een knikje gegeven zodat het mooier het blok volgt en een verbinding gemaakt naar het rechter motor-ophangpunt;
Op diezelfde hoogte wil ook een horizontale verbinding maken naar de linker steun. Vanaf daar nog een schuine schoor naar de voorste kogel. Dit gedeelte zal wel deelbaar moeten worden, anders krijg ik het niet meer gemonteerd...
Nu nog een plaats bepalen voor de voorste schoorstang. Ik dacht zelf hier;
Dan wordt ie wel korter dan de originele, maar het lijkt mij een sterk punt en iets naar voren, kan ik mooi combineren met een stuurdemper bevestiging.
Vandaag was ook het nieuwe L4e kentekenbewijs binnen en dus heb ik het zijspan frame er maar even aangezet om de brommer te laten wennen...
Graag commentaar, advies wort altijd naar geluisterd (wil niet altijd zeggen dat ik er wat mee doe hoor
)