Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op het schema staat 4 draden, twee door verbonden met de benzine pomp, twee naar de teller.Geen idee maar staat dat niet het elektrisch schema?
Klopt!Dus wil je van ‘n orginele analoge meter naar een I-O (jip & Janneke: aan/uit lampje)? Opm.: volgens mij heeft de RT ook een reserve-lampje: gebruik dit circuit, klaar!
Wegligging naar de knoppe bedoel je? Het gaat btw om een oude GSX Suzuki weet niet waarom ik Kawa heb getyptEen Kawa vork uit één van de R series, dus ca. 200kilo afgetankt, naar een K met andere balhoofdhoek, zwaartepunt en… massa. Tja, wie ‘ mooi’ wil zijn moet pijnlijden
10000km terug gesmeerd met staburags, dat hing in klodders tegen de binnenkant van de klok.T ziet er ook wel gortdroog uit
Ingaande as valt mee ja. Misschien kun je wegkomen met alleen een nieuwe cardan.10000km terug gesmeerd met staburags, dat hing in klodders tegen de binnenkant van de klok.
Ik had de ingaande as van de klok wel al zuivergemaakt voor de foto, maar de roest viel uit de cardanas gortdroog dus.
Ik rijd er stevig mee door en hij staat in een vochtige schuur thuis en op het werk buiten.
De slijtage op de ingaande as vind ik trouwens erg meevallen?
Precies een jaar...Ingaande as valt mee ja. Misschien kun je wegkomen met alleen een nieuwe cardan.
Hoe lang geleden was die 10000km?
Ja was een gereviseerde as, ik heb het idee dat al het vet er meteen uitgegooid is en dat de as meestentijds droog loopt.zo te zien is dat stuk er al eens op gelast?
En je hoeft/moet er niet zoveel staburags op te smeren dat het klodders vormt. Gewoon schoonmaken en invetten is voldoende.
Kan het niet gewoon zijn dat die revisie niet van de kwaliteit is wat je verwacht had?Precies een jaar...
Ja was een gereviseerde as, ik heb het idee dat al het vet er meteen uitgegooid is en dat de as meestentijds droog loopt.
Ik vind het een dijk van een motorfiets maar dit lijk ik maar niet gefixed te krijgen. Nu twee keer stilgevallen in een jaar
En ik ben dus al een tijdje aan het proberen om over mijn volgende motorfiets na te gaan denken maar dat wil ook maar niet lukken, ik kan nog geen fijnere motor bedenken dus.
Kan het niet gewoon zijn dat die revisie niet van de kwaliteit is wat je verwacht had?
Is een goeie om te checken. Het zou wel een treurige kwaliteit zijn als ze dat zijn vergeten.
is die wel gehard? haal er eens een vijl overheen.
Ja, mee eens. A) Als er plak-spul de naam mag hebben dan is het Staburags en B) geheel schoongemaakt? En de rest van de inhoud is wél nog één roestige vetbende. Maargoed: splines repareren??? Voor een rijder die zn motor goed-gebruikt (lees: op zn flikker geeft?) dan zou ik wel A-kwaliteit vereisen, dus: nieuw. Hier riekt in mijn ogen iets naar dubbeltje-1e rang… Ik denk dat de eigenaar blij mag zijn dat pignonas niet naar zn grootje is of erger: losbreken door het verschieten over de splines of kruiskoppelingen? Waren die ook vervangen? Slijten net zo hard mee. Heb een K75 gehad, fijne fiets, sterk en met beleid de 1e cardanas 204K behaald.T ziet er ook wel gortdroog uit