Kaal hoofd en helm op

geschoren gabbertje hier...lol..zie bovenstaand.

ik gebruik altijd een helm muts.
kost geen drol en makkelijk te wassen.
 
Ik ben inmiddels alweer 23 jaar oud en de inhammen beginnen stukje bij beetje groter te worden. Nu vroeg ik me af wat kaal worden en met name kaal zijn voor invloed heeft op het motorrijden.




*O* vooral je reactievermogen gaat hard achteruit, stoppen met motorrijden en je fiets(met trappers) pakken :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inmiddels alweer 23 jaar oud en de inhammen beginnen stukje bij beetje groter te worden. Nu vroeg ik me af wat kaal worden en met name kaal zijn voor invloed heeft op het motorrijden.




*O* vooral je reactievermogen gaat hard achteruit, stoppen met motorrijden en je fiets(met trappers) pakken :} :}

Dat verhaal van die reactietijd gaat niet op. Doordat ik geen hoofdhaar heb zal ik minder snel de grond raken met m'n kop. Dat compenseert dus weer.
 
ik heb ook een kale kop, en er is niks lekkerder (ofja is er wel) dan de lucht via de ventilatiegaten langs je hoofd te voelen waaien tijdens een hele warme dag :)

Lekker koel!
 
_O-

Jij denkt in problemen vriend Je moet in oplossingen denken
De gel die jij in je haar smeert samen met de zweet roos/huidschilfers zitten op je hoofd waar jij die helm opzet.
Ik als kaal persoon gebruik geen gel heb geen opslag plaats voor luizen en haarschilfers/roos

Mijn helm is zeer waarschijnelijk schoner dan van iemand met een volle bos


Gr een kale kop

Dag,
Hier nog een kale collega.
Ben al 30 jaar kaal.
Ik ga pas naar de kapper als ik niet meer in mijn helm pas. Gebeurt zo'n twee keer per jaar.
Mhg, FreBa
 
Terug
Bovenaan Onderaan