Kawa zx-6r caferacer........

Frosty

MF veteraan
9 mei 2003
1.184
0
Hallo allemaal,

Mijn kawa is toe aan zijn 2e onvrijwillige ombouw.
Vorige keer van originele zx naar eigenbouw zx. Nu van eigenbouw zx naar caferacer zx.

Het is de bedoeling hem eerst weer lopend te krijgen. Het blok gaat wel rond met starten maar loopt niet.
Voorvork is niet krom maar heeft wel een controle nodig.

Dan subframe inkorten.
Frame en subframe zwart spuiten.
Uitlaat inkorten
Caferacer seat
Tophalf stuurkuip met ronde lamp
Retro spuitwerk

Heeft iemand tips, ideeen, afbeeldingen of iets anders dat me op weg kan helpen hoor ik dat graag.

Hieronder zijn "lijdensweg"

full
 
Jep idd zolder. Voor de middag ca 14 man plat. Zeer waarschijnlijk resten koelvloiestof of olie van het WTCC de zondag ervoor. alsdus het personeel van zolder..........

Normaal 4 op een dag, nu dus iets meer.
 
Vandaag mijn nieuwe Frame gehaald, in het oude bleek een fikse scheur te zitten. Nu nog een adres vinden om mijn voorvork, t stuk, velg en remschijf te laten richten.

Dus als iemand een adresje weet.... ik houd me aanbevolen.
 
Vandaag mijn nieuwe Frame gehaald, in het oude bleek een fikse scheur te zitten. Nu nog een adres vinden om mijn voorvork, t stuk, velg en remschijf te laten richten.

Dus als iemand een adresje weet.... ik houd me aanbevolen.

Dat richten kost toch klauwen met geld? Is het niet goedkoper dat spul via MP aan te schaffen?
 
Lijkt mij ook ja,en je hebt altijd structuur veranderingen na het richten van het materiaal,dus verzwakking.Lijkt mij ook verstandiger om gewoon via MP of sloop een ander front te zoeken. :+
 
Lijkt mij ook ja,en je hebt altijd structuur veranderingen na het richten van het materiaal,dus verzwakking.Lijkt mij ook verstandiger om gewoon via MP of sloop een ander front te zoeken. :+
Ik heb nog een zxr 750 usd voorvork staan.
Als je jou pen er in perst ben je eigelijk zo goed als klaar.
Mail me maar als je eventueel intressen hebt. :)
 
full

Gaat om deze voorvork.
Zit ook al een gefreeste kroonplaat op en heb eventueel ook zelfgemaakte stuur klemmen er bij voor een recht/cross stuurtje.
Indien nodig heb ik ook nog een voorwiel (100% recht) wat opnieuw gecoad is en er zitten nieuwe lagers in, daarna nooit meer mee gereden hehe.
Ook heb ik nog twee 320mm schijven die er op passen. En ja die zijn ook recht. :)

Later :W
 
Frampje binnen
Voorvork besteld
velg besteld
Remschijf besteld

Alles koste een paar cent meer dan hte te late richten, ik heb e.e.a. dus op M.P. bij elkaar gezocht en krijg het deze week binnen.

Hopelijk kunnen we dan in de kerstvakantie starten met knutselen.....
 
Frampje binnen
Voorvork besteld
velg besteld
Remschijf besteld

Alles koste een paar cent meer dan hte te late richten, ik heb e.e.a. dus op M.P. bij elkaar gezocht en krijg het deze week binnen.

Hopelijk kunnen we dan in de kerstvakantie starten met knutselen.....


Verstandige keus!
Ben benieuwd hoe de fiets er uit komt te zien,weer eens wat anders om van zo'n buikschuiver een caferacer te maken. *O*
Succes! :W

Nog handel met Mennis de Dennis kunnen doen? O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan